Yves Rocher Mon Evidence EDP

by - április 21, 2020
Tavaly ilyenkor az Yves Rocher Oui a l'amour EDP parfümét használtam, így a Mon Evidence egy teljes évet várt, hogy kipróbálásra kerüljön. A leírások alapján tudtam, hogy inkább a melegebb időben fogom szívesen használni, ezért amikor a télikabátot leváltotta a farmerdzseki, vele együtt cseréltem le a parfümömet is.


’A teljesség érzését a természet adja, mely egyben energiával is feltölt. Megálmodtunk egy parfümöt, mely dinamikus, mégis megnyugtató, mellyel újra önmagára találhat. Melyben a Mandarin pezsgése, az előkelő Damaszkuszi Rózsa eleganciája, valamint az édes Vanília és a Pacsuli energiája egyesül. A Mon Évidence illata a teljesség érzésével ajándékozza meg.’

Szeretem, hogy az Yves Rocher ennyire odafigyel a környezetudatosságra: az üveg és a papírcsomagolás újrahasznosítható, utóbbi ráadásul fenntartható erdőgazdálkodásból származik, maga a termék pedig vegán. A parfüm megjelenése egyszerű, amit a doboz motívuma (nagyon szép a minta) valamelyest egyensúlyoz. De az én kedvencem a fa kupak, valahogy önmagában is elegendő designelemnek tartom. Talán a betűtípus az egyetlen, ami részemről egy fokkal nagyobb komolyságot tükrözhetne, annak ellenére, hogy az illat inkább fiatalos - de nem bohókás.

A parfüm kifújáskor hirtelen erős, a citrusos illatjegyektől nem egyértelműen különül el a pacsuli és rózsa kettősége. Viszonylag gyorsan szelídül és ekkor kerül elő az édeskés vonal, ami a gyümölcsös és virágos illatjegyekkel keveredik. Számomra tavaszias, esetleg kora őszi illat, nem émelyítően nehéz, a vaníliát csak elvétve érzem benne. Összességében szeretem magamon, viszont rajtam sajnos csak fél napot bír, estére teljesen eltűnik, így napközben érdemes egyszer újrafújni.

Ti szeretitek az Yves Rocher illatokat?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Az YR parfümök közül sajnos én még nem találtam meg a nekem tetszőt, pedig alapvetően minden más kozmetikumukért rajongok. :| Talán majd ezután...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy márkának nem kell minden termékét szeretni ;) Én alapvetően nagyon szeretem az Yves Rocher-t, de egy alapozója például konnkrétan anti-kedvenc lett. A parfümökkel eddig szerencsére pozitív tapasztalataim voltak, a So Elixir Bois Sensuel például nagy kedvenc télre.

      Törlés