Tavaszi szépségápolási kívánságlista

by - március 24, 2019
Habár elég sok újdonság került most hozzám tesztelésre, tavalyhoz hasonlóan ismét összegyűlt pár olyan szépségápolási termék, amit szívesen kipróbálnék - a tavaszi megújulás jegyében, ami kicsit talán furcsán hangzik, de ilyenkor valahogy sokkal nagyobb kedvvel próbálok ki számomra új termékeket. Na persze ismét elfogult voltam és csupa rózsaszín(es) termék került fel a kívánságlistámra.


Balea Bloomy Dreams szárazsampon
Egyelőre valamiért nem sikerült beillesztenem a hajápolási rutinomba a szárazsampont, pedig sokszor jól jönne a sietős reggeleken, na meg persze nem szeretek túl sűrűn hajat mosni sem. Nem tudom, mikor kerülhetett be a szortimentbe, de a Balea kedvező árú, virágillatú rózsaszín flakonos verzióját meglátva egyértelműen ő lett a következő kiszemelt, valamiért nagy reményt fűzök hozzá.

Love Beauty and Planet tusfürdő és testápoló murumuru vajjal
A Love Beauty and Planet itthoni debütálásakor azonnal felkeltette az érdeklődésemet, a világszemlélete és a termékek csomagolása egyaránt figyelemre méltó, eddig azonban még nem szereztem be semmit a márkától. Tusfürdőre azonban mindig szüksége van az embernek, tavasszal pedig a testápolót preferálom a télen előszeretettel használt testvajakkal szemben. Habár a testápoló összetevői nem kimondottan szépek, de ami a legfontosabb számomra, hogy szilikonmentes, így mindenképp teszek vele egy próbát. A pumpás kiszerelés pedig csak hab a tortán.

Langhaarmädchen Volumennövelő hajpúder
Ennél a terméknél leginkább a kíváncsiság hajt, hogy egy por állagú hajravaló vajon valóban képes e önmagában a volumennövelésre. Hajmosás után második nap már a hajam hajlamos a lelapulásra, így ilyenkor jól jöhet egy kis extra segítség.

Catrice Dewy-ful Lips 020 Let's Dew This!
Főként ősszel kedvelem a rúzsokat, tavasszal, bármennyire is szeretném kihasználni a kis kollekcióm darabjait, egyszerűen nem esik jól viselni őket (és az is közrejátszik, hogy inkább a sötétebb, őszies színeket szeretem magamon). A sima szájfények valamiért nem vonzanak, egy ilyen ajakápoló viszont jó alternatíva lehet, mert ad némi színt az ajkaknak, miközben ápol is.

Nektek mi szerepel a tavaszi kívánságlistátokon?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. A szárazsamponokat valahogy sosem kedveltem meg. Nekem olyan fénytelen lesz tőle a hajam, túlzottan illatos, és kifejezetten diszkomfort érzetet nyújt.... Koszosnak érzem tőle a fejem. :D Aztán idén úgy alakult, hogy korábban kell kelnem, és nem tudok munka előtt hajat mosni.... Így csak elkezdtem kísérletezni, Batiste termékkel, még Pixiboxból került hozzám, d n em szeretem..... Ami viszont kicsit jobb, egy Balea termék, hab állagú szárazsampon. Ez sokkal jobb, nem porol, nincs tolakodó illat...... Esetleg ezt tudom ajánlani. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyelőre csak az Isana barna hajra való verzióját használtam, de azzal nem voltam maradéktalanul elégedett, ezért gondoltam, most kipróbálom a Baleát, mit tud. A Batiste is listás egy ideje, de szeretnék először egy olcsóbb alternatívát :)

      Törlés