Verona Spa Papaja és grapefruit kézkrém

by - március 05, 2014
Ezt a kézkrémet még januárban kaptam, a Karintól nyert csomagomban lapult, azóta szorgosan kenegetem vele a kezemet napközben. Előtte még sosem hallottam a Veronáról, de szeretek számomra teljesen új márkával megismerkedni, tágítva ezzel a 'látókörömet', így kimondottan örültem neki (arról már nem is beszélve, hogy fogyóban volt az aktuális kézkrémem - persze azóta nyertem még egy Niveát is mellé :) de ez már egy másik történet).


'Kézkrém Papaja és graperfuit kivonatából. Gondosan kiválasztott összetevőkből, aktívan védik és elősegítik kezei regenerálását. A krém megpuhítja és hidratálja bőrét, hosszas időre tökéletesen puhává varázsolva azt.'

A csomagolása kellemes, engem valamiért azonnal megvett a maga fekete hátterével és a rajta lévő gyümölcsökkel. A kupak strapabíró, a tubus is igazán masszív és összesen 75ml krémet tartalmaz. Valami igazán friss gyümölcsös, citrusos illatot vártam a papaja és grapefruit miatt, de ezt egyáltalán nem érzem rajta. Kellemes, de inkább parfümös, mint gyümölcsös. A krém állaga nem túl sűrű, nem is zsíros, könnyen kenhető és viszonylag hamar be is szívódik, így reggelente indulás előtt is tökéletes választás. A bőröm azonnal érezhetően puhább és szerencsére nem képez rajta egy külön réteget, ami néhány kézkrémre annyira jellemző. Egyedül az összetevőivel nem vagyok kimondottan elégedett, ennek ellenére szívesen fogom elhasználni.

Ismeritek ezt a márkát? Milyen kézkrémet használtok aktuálisan?

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. szerencsére én nemrég "végeztem" ki az enyémet, ami (elvileg) vaníliás. én valamiért nem voltam vele kibékülve, igaz jól hidratált és hamar beszívódott de az illata cseppet sem volt vaníliás, inkább mű... de lehet csak én fogtam ki rosszat. más illatú lehetm hogy tetszett volna

    VálaszTörlés
  2. Gyere és legyél részese egy játéknak! :)

    http://hajnalweb.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  3. Thanks to your info.I will comeback to your site Again.
    bdreport24
    report24

    VálaszTörlés