Ismerjük meg egymást!

by - március 25, 2014
Egy újabb nagyszerű kezdeményezés részese lehetek, ugyanis Hajnal abban a megtiszteltetésben részesített, hogy gondolt rám, ráadásul nagyon kedves szavakkal egybekötve tette meg :) Később pedig Isabella, Yvuus és Mia is megtisztelt vele. Itt ismét nagyon szépen köszönöm nekik! ♥

A játék feladatai:
  • Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  • Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
  • Egy hozzászólásban értesítsd Őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

1. Ovis korom óta orvos akartam lenni és ez az álmom mellett ki is tartottam 18 éves koromig. Azonban úgy hozta a sors, hogy nekem ez nem adatik meg - gimiben nem a tanulásomról voltam híres, így nem vettek fel. Helyette bekerültem egy olyan szakra, amiről akkor még nem sok mindent tudtam. Most úgy állok, hogy van egy alapszakos biomérnök diplomám és annyira megtetszett a dolog, hogy a mesterszakból is már csak szűk egy év van hátra. Nagyon örülök, hogy végül ide kerültem, mert imádom és élvezettel tanulom azt, ami érdekel. Jelenlegi álmom egy kozmetikai cégnél (laborban) elhelyezkedni.

2. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy bloggerhez képest nem sok körömlakkom van, de most megszámoltam és a jelenlegi állás pontosan 50. A lényeg viszont, hogy ebből 36-ot nyertem vagy kaptam, ami több, mint 70%-át jelenti a készletemnek ;) Így nem is sűrűn vásárolok körömlakkot, ha pedig igen, alaposan megfontolom és nem egyből rohanok megvenni a legújabb kiszemeltet - hagyom érlelődni a dolgot, tényleg annyira szeretném e vagy csak hirtelen fellángolás, ugyanis nem szeretek halmozni.

3. Úgy gondolom, nagyon könnyű nekem örömet okozni, az olyan legapróbb dolgoknak is tudok örülni, mint egy pár puha zokni, egy kedves komment, vagy egy mosoly egy idegen embertől az utcán. De adni is szeretek, mindig izgatottan várom, mit fog szólni a meglepetésemhez a megajándékozott.


4. Tagadhatatlanul a 'Harry Potter generáció' vagyok. Egy-két évente mindig újraolvasom az egész sorozatot és még mindig magával ragad ez a képzeletbeli varázsvilág. Valahol ebben az időszakban kezdtem újra falni a könyveket.

5. Szinte mindig akciókkor, kuponokkal vásárolok, de ezt sokszor láthatjátok a zsákmányos bejegyzésekben. Nem csak az adott termék megvétele okoz örömet, hanem a spórolás is.

6. Ki nem állhatom a műkajákat, ez a gyorsbüfés és az itthon elkészíthető instant 'ételekre' is egyaránt vonatkozik. Szeretek főzni és sütni is, bár még nincs saját háztartásom, egyre több lehetőségem van itthon a konyhában, hogy kiéljem magam.

7. Szeretek sorozatokat nézni, de valahogy mindig leállok velük az utolsó részek/évadok előtt. Anno sokáig néztem a Született feleségeket és Dr.House-t a TV-ben, az utóbbi években pedig letöltve például a Gossip Girlt, Dextert, de egyiknek sem jutottam a végére.. Aktuális kedvenc viszont a Walking Dead, aminél nem érzem ezt a veszélyt, mivel tényleg, igazán leköt és nagyon tetszik. Azt hiszem, megtaláltam a(z aktuális) kedvenc sorozatom.


Nem csak a magamról való írás megy nehezen, de a blogok megjelölésével is mindig bajban vagyok. Hiszen annyi nagyszerű oldalt olvasok és néha nehéz követni is, ki kapta már meg az efféle dolgokat/díjakat. Akiket pedig szerettem volna megjelölni úgy láttam, mind megkapták már, így most nálam megakad ez a játék, remélem nem haragszik meg érte senki :)

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Tetszettek ezek a random infók :) 7-es: ne is mondd, én annyira ódzkodtam tőle, aztán csak megszerettem, jelenleg tűkön ülve várom a hétfőt, annyira izgi! :D

    VálaszTörlés
  2. Irigyellek, hogy ellen tudsz állni a lakkoknak, én gyenge dög vagyok. :D Az akció pedig varázsszó nálam...

    VálaszTörlés
  3. A Gossip Girlt én is elkaszáltam a harmadik évad után, túlzottan idegesítő volt már... Jó látni, hogy sok mindenben hasonlítunk, mint tudod én is totál HP őrült vagyok, a Walking Dead meg a szívem legcsücske, sok kedvencem van, de ez még a kedvencek közül is kiemelkedik. :D

    VálaszTörlés