Apró örömök - Lovely nyereményem

by - március 27, 2014
Aki facebook-on követ, az láthatta, hogy van nekem egy tündéri olvasóm, aki képes volt megvenni és elküldeni nekem meglepetésként a Lovely Snow Dust hőn áhított fehér homoklakkját. A mai napig hihetetlen számomra, hogy csak úgy, azért, mert kedveli a blogomat. Tényleg még egyszer köszönöm szépen neked innen is Dóri ♥ Viszont még előtte több blogon is jelentkeztem a meghirdetett Lovely nyereményjátékokra abban reménykedve, hátha.. és hát úgy hozta a szerencse, hogy M. blogján (Egyszerű körmök kezdőknek) én lettem a nyertes. Nagyon meglepődtem, hiszen oly sokáig ácsingóztam e lakk után és most kettő is van belőle - ami egyáltalán nem gond, hiszen ha jól olvastam, négy réteg is szükséges a tökéletes fedéshez, így pedig tutira fel vagyok tankolva belőle! Szóval most nagy a boldogság, rengeteg szép új lakkal gazdagodtam.


Lovely Blink Blink Nr. 1, 3, 6
Lovely Matte Top Coat
Lovely Snow Dust Nr. 1, 2, 3

A csomag persze sok más szépséget is rejtett, egyszerűen nem győzöm kapkodni a fejem. A lakkos tesztekkel tényleg kezdek elmaradni, annyi felhalmozódott hirtelen :) A körömlakkokon kívül helyt kapott még egy ezüst fényű púder, egy pirosító és két szempillaspirál is. Kíváncsian várom, hogyan teljesítenek majd, hiszen a Lovely-tól még ilyen kategóriájú termékeket nem próbáltam (csak egy szemhéjpúderem és tusom van a lakkokon kívül).


Lovely Princess face Ezüst csillámos arcpúder
Lovely Color mix Ásványi arcpirosító
Lovely Fals lashes Szempillaspirál
Lovely Maximum volume Vízálló Szempillaspirál

Nektek mi a tapasztalatotok a Lovely sminktermékeivel, lakkjaival?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Az a fekete lila lakk! Anyám borogass! *-*

    VálaszTörlés
  2. Gratu hozzájuk, nagyon szép mind, homoklakkból pedig sosem elég :P

    VálaszTörlés
  3. Egyre jobban tetszenek a Lovely lakkok! :) Gratulálok a nyereményedhez! *.*
    Nálam is van egy játék, kukkants be, hátha megint szerencséd lesz. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  4. :)
    A pink spirál szuper, nekem nagyon tetszik, csak kár, hogy én a kék szempillaspirálok híve vagyok. A kék csomagolású tényleg vízálló, alig jött le. Sajnos azt nem szeretem, mert szilikonsörtés a keféje. :/

    VálaszTörlés
  5. Gratula. :) Csak azért nem vagyok piszok irigy, mert kivételesen senkinél nem jelentkeztem a Lovely játékra, mert a 3 homok lakk már megvan, a blinkblink lakkok meg annyira nem jönnek be. :D A lila megvolt, de nem jöttünk ki jól. :/

    VálaszTörlés