Max Factor (155) Burgundy Crush

by - január 25, 2014
Jó ideje adós vagyok ezzel a teszttel, ugyanis rengetegszer próbáltam lefényképezni a lakk valós színét, de egyszerűen képtelen vagyok visszaadni azt az árnyalatot, amibe beleszerettem. De hát már épp ideje megírni ezt a bejegyzést, ugyanis még októberben szereztem be az első Max Factor lakkomat, ami - nem akarom lelőni a poént, de - életem legjobb döntése volt. Már egészen egy éve keresem a tökéletes burgundi lakkot, eddig sikertelenül. Ez a Max Factor darab egy jó ideje birizgálta a fantáziámat, így a Glamour napi 50%-os kedvezményt egyértelműen muszáj volt kihasználom (a DM-ben teljes áron 1699ft-ért juthatunk hozzá, amit most már nem is igazán sokallok érte, de én így mindössze csak 849ft-ot fizettem).


A csomagolása nekem nagyon szimpatikus, szeretem a szögletes üvegeket, nagyon stabilan áll a lábán (és még ránézni is annyira jól esik), pontosan 11ml gyönyörűséget rejt magában. A kupakja használat közben teljesen kézre áll, az ecsete átlagos, de minőségileg kifogástalan, mivel gyönyörűen lehet vele dolgozni a körömágybőrnél is, bár ez akár a körömlakk textúrájának is köszönhető, pedig elég kényes színről van szó. Ugyanis nagyon kellemes az állaga, könnyen terül, inkább a hígabb kategória, de nagyon jó értelemben. Hihetetlenül pigmentált, így első ránézésre akár elég lehet az egy réteg is belőle, nem látszik át a körömvég és nagyon szép így is. De tartóssági szempontból és mivel maga a körmöm felszíne egyenetlen volt, döntöttem a második réteg mellett. És milyen jól tettem, így adja ki igazi színét (így sokkal mélyebb, bordósabb) és szépségét a lakk, nem győztem ámulni és bámulni, hogy ez most tényleg ennyire csodásan fest? Gyönyörű ez a krém finis, sehol egy csillám, pont ilyet kerestem, és hihetetlenül fényes a végeredmény. Tényleg csak áradozni tudok róla és még hosszú sorokon keresztül tudnám taglalni, mit is érzek. Komolyan mondom, életem lakkja ♥ Száradási ideje is fantasztikus, pikk pakk kopogósra szárad. Azért én a második réteggel így is várni szoktam, nehogy ott ütközzön ki a baj, de még ez a réteg is a gyorsan száradó kategóriába tartozott. A tartóssága is tökéletes, volt, hogy egy teljes hétig volt rajtam.


Ami kicsit érdekes, hogy maga a lakk is könnyen gyűjti az ujjlenyomatokat és hamar szöszölődik a körmön, de ezektől egy kézmozdulattal megválhatunk. Egy egészen aprócska hibáját azért meg kell, hogy említsem. Az első könnyen orvosolható egy fedőlakkal, ugyanis önmagában mindent összefog. Például a mosogatógépet, fehér szekrényt és az egyetemi jegyzeteimet sem kímélte, ha végighúztam valamin véletlenül a körmöm felületét, egy szép csíkot hagyott maga után. Ami kicsit talán bosszantóbb, de nem konkrétan a lakk hibája, hogy lehetetlen lefényképezni az igazi színét, egyszerűen nem adja vissza a fénykép, amit én szemmel látok. Mint ahogy azt láthatjátok, annyi helyen és fényviszonyban próbáltam képet készíteni róla, hogy elcsípjem az igazi árnyalatát és megmutathassam azt a színt, amibe én igazán belestem, de minden hiába. Komolyan csak azt tudom ajánlani, hogy csekkoljátok le élőben, aki ilyesmi színre vágyik, annál szerintem befutó ez a lakk!

Muszáj voltam neten kutakodni, hátha találok egy szín hű swatchot, de még ez is nehezen ment. Azért kölcsönvettem két képet, talán ezek egészen visszaadja a színét. Viszont tényleg önmagában ennyire fényes és hát szóval valami ilyesmit kell elképzelni.

forrás: http://nail-ru.livejournal.com/2563253.html

Nektek van Max Factor lakkotok, esetleg pont ez az árnyalat?

You May Also Like

17 megjegyzés

  1. na ez az igazi burgundy lakk.nagyon szép :O

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan, én is szeretem, de ritkábban nyúlok utána, mint az OPI big apple red után, az egy kicsit világosabb, vidámabb.

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép formája van a körmeidnek! A lakk is gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :$ Bár én mostanában kezdem megunni és mandula alakúra vágyom.

      Törlés
  4. Hűűű, nagyon szép színe van. A múltkor én is nézegettem a Rossmannban, de üvegben nekem olyan kis "átlagosnak tűnt", felkenve viszont káprázatos. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lakk, és az a zöld is eszméletlen jó árnyalat!

    VálaszTörlés
  6. wow, mindkét szín gyönyörű!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
  7. Nahát, erről még nem volt poszt?! :D Nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  8. Van MF lakkom és szeretem őket, mert mind szuper :) szép darab ez is :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem egy Moyra burgundim van, azt nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig gondolkoztam a Moyra lakk megvételén, hogy azzal pótoljam, de aztán jött a Glamour napi 50%-os akció és úgy voltam vele, hogy most vagy soha! :)

      Törlés
  10. Szia, nagyon szépek a képek és az írás stílusa is tetszik, majd visszaolvasgatom a többi posztot is.
    A lakk nagy fejtörést okoz, mert pont ilyen színre vágytam, de megvan a coblat blue árnyalat, és hát fedőlakkal is még aznap kopik. Szóval nem merem megvenni emiatt. Tartóssága nálam rosszabb, mint egy olcsó lakké. Csalódtam a MF-ban.
    A zöld viszont remek párosítás a bordóval, jó ez a kép, van is ilyen zöldem, kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Sajnálom, hogy neked egyáltalán nem jó tapasztalatod van a Max Factor lakkról :c Nálam abszolút nyerő, fedőlakkal pedig tényleg majdnem egy egész hetet kibír :)

      Törlés