Instant szerelem - H&M

by - január 12, 2014
Ha teljesen kimerülök agyilag - mint az sokszor megesik a vizsgaidőszakban -, az olvasáson kívül a böngészés, ami teljesen kikapcsol. Így jutottam oda, hogy ismételten, már-már szokásomhoz híven a H&M honlapján kötöttem ki. Most nem volt olyan túl sok minden, de pár említésre való darabot azért sikerült találnom. Nem feltétlenül olyan dolgokat szedtem össze, amire nagyon nagy szükségem van (azért akadt köztük olyan, ami ezért került ide), de mindet gond nélkül elfogadnám, ha arról lenne szó.

Ezek a body-k nem csak hogy nagyon jól mutatnak - valamiért sokkal szebbek, mint egy sima póló -, de télen ráadásul még nagyon praktikusak is, ugyanis garantált, hogy nem bukkan ki belőle a derekunk. Én eddig csak fehérneműnek hordtam spagettipántos body-t, de egy ilyet is nagyon szívesen elfogadnék. Viszont fél lábbal (vagy inkább gondolattal, ugyanis még igencsak messze van) már inkább a tavaszban járok, legalább is ha a hasonló virágmintás dolgokat meglátom, alig várom, hogy ilyeneket hordhassak.


A kiegészítők sem maradhattak ki, elég vegyes vágott lett a végén. A táskák szimplán csak tetszenek, semmi bonyolultság nincs benne, alapdarab mind a kettő (valahogy mostanában ezekhez vonzódom). Ideje lenne beszereznem egy hasonló szemhéj ecsetet, már régóta nézegetem, nekem satírozáshoz tökéletesen megfelelne. Ez az első, hogy fehérnemű is bekerült ide, de hát ezeknek a bandeauknak nem tudnék nemet mondani, nyáron pedig igencsak hasznosak. Nagyon tetszik a szabásuk, hogy középen húzott. A fekete szinte mindenhez passzol, a kék meg.. egyszerűen imádom ezt az árnyalatát. A gyűrűk tényleg csak instant szerelem, valószínűleg az én vékony ujjaimra nem lennének jók, de annyira oda vagyok az arany kiegészítőkért, pláne ősszel-télen, hogy muszáj volt ide kerülniük. A masni egy hajcsat lenne, annyira aranyos, kontyhoz, fonathoz tökéletes. A hajpántokat pedig edzésre/próbára gondoltam, a frufru nagyon zavaró tud lenni mozgás közben. Persze az arany glittereset még utcára is felvenném.


Nektek van valami aktuális kiszemeltetek?

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Nem igazán szeretek már előre nézelődni, mert annak az lesz a vége, hogy úgyse lesz az itteni üzletben belőle :D de most azért pont van egy H&M melltartó a listámon, aminek nincs hátulja, na az jó lenne a hátkivágásokhoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj én is úgy várom már a tavaszt... Ma pont gyönyörű tavaszias idő volt, ami nagyon tetszett, de úgy érzem meglesz még ennek a böjte. :/ Bodyk helyett én derékmelegítőt hordok. :D De lehet 1-2-t be kellene szereznem... A virágmintás cuccokat alig várom, hogy előkerülhessenek. :3 Én nemrég vettem hasonló fazonú táskát, mint amit betettél, csak ennek nincs kis füle, csak nagy. :)

    VálaszTörlés
  3. A bandeauk szuperek. Van egy olyan top-felsős nyári ruhám, pont ilyen középen húzott a felső része. Baromi kényelmes. :)

    VálaszTörlés