Puma Sync Woman Parfüm

by - október 18, 2013
Igen igen, egy újabb Puma parfüm teszt, de hát na, szeretném én is megosztani veletek a tapasztalatomat, amit (ugyebár) nem akartam egy használat után, elhamarkodottan megírni. Először is a külsőségekkel kezdeném: nekem már maga a doboza is tetszik, ahhoz képest, hogy papír, igencsak masszív (az út során a borítékban picit összenyomódott és azt hittem, teljesen tönkrement, de kiderült, hogy csak a teteje hajlott meg és semmi baja). Az üvegen is ugyanazok a színek köszönnek vissza, mint a dobozán, ami számomra a fiatalságot és üdeséget árasztja. 'A mentazöld kupak a frissítő, pezsgő fejjegyeket jelképezi, míg a pink kör alak a nőiességet szimbolizálja.'


'Puma Sync női illatában a kirobbanó gyümölcsösség és a nyugtató virágaromák keverednek, ami tökéletes magabiztosságot ad! Az illat fejjegyeit színes gyümölcsök adják: egzotikus papaya, mandarin és ribizli keveréke. A nyíló lótusz és a mandarinfa virágának érintése, a tiszta víz természetességéből kiemelkedve, lágyan nőies illatot teremtenek. A krémes szantálfa és az érzéki borostyán, a bársonyos fehér húsú őszibarack ölelésével megteremti a Puma Sync Woman alapjegyét.' Természetesen van egy férfi illatpárja (aminek fejillatában például a lime dominál), de ezt még nem volt szerencsém megszaglászni.



Fejjegy: papaya, mandarin, ribizli
Szívjegy: lótusz, mandarinfavirág
Alapjegy:szantálfa, borostyán, fehér húsú őszibarack

A kifújáskor sem túlzottan erős - már a jó értelemben -, igazán kellemes és üde illat, ezért tényleg inkább a melegebb tavaszi, nyári napokon lehet megfelelő. Én sajnos most ebből egy illatjegyet sem éreztem ki konkrétan, de összességében nagyon kellemes a virágok-gyümölcsök keveréke. Viszont azt kifejezetten érzem a parfümön, hogy egy 'sportosabb illatról' lenne szó. A tartósságát egyszerűen képtelen voltam kideríteni, mert hamar hozzászokott az orrom, de miután azt hittem, hogy már nem is érződik rajtam, este még megéreztem magamon. Egyébként ebből is, mint a legtöbb parfümből két pumpálásnyit szoktam a nyakamra fújni, egyet pedig a csuklómra, ennyi bőven elég. Összességében én nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a terméket. Nagyon szeretem magamon, abszolút tudtam azonosulni ezzel a fiatalos, lendületes, vidám illattal.

Ti próbáltatok már Puma parfümöt?

You May Also Like

1 megjegyzés