Oriflame Pure Nature Arctisztító

by - október 26, 2013
Az Oriflame nyugtató hatású feketeáfonya- és levendula-kivonatot tartalmazó arctisztítóról szeretném most nektek leírni a tapasztalataimat. Először is kezdeném azzal, hogy a bőrtípusom kombinált, azaz a T-vonalam zsíros, de vannak száraz foltok is az arcomon, így nehéz megtalálni a megfelelő arcápoló termékeket. Ez viszont egy olyan arclemosónak bizonyult, ami se nem jobban zsírosít, se nem szárít, így minden bőrtípusra ajánlom.

Nagyon tetszik ez a levendula lila csomagolás, egyszerű, a hátoldalán minden fontosabb információval. Maga a flakon elég masszív, erős műanyag. Használat közben ez a henger forma nem túl praktikus, mivel picit nehéz kinyomni belőle az anyagot (vagy csak én vagyok gyenge?!). A kupakkal semmi probléma (teljesen jól zár), amíg nem vizes kézzel próbáljuk meg kinyitni: ugyanis így nekem sosem akart összejönni, de már gyakorlott vagyok és előre kibontom.


'Nyugtató hatású arctisztító organikus feketeáfonya- és levendula-kivonattal. Gyengéden tisztítja és nyugtatja a bőrt. Masszírozza a nedves arcbőrbe, majd öblítse le. Minden bőrtípusra.'

Az illata szerintem elég mű, nem mondom, hogy nem kellemes, de nem túl természetes. Egy színtelen, híg állagú folyadék lapul meg az átlátszatlan flakonban, amiből kis mennyiség is elég, ugyanis nedves tenyérben összedörzsölve jól habzik. A kiszerelés 150ml-es, amiből négy hónap alatt, napi használat mellett még a fele sem fogyott el, szóval elég kiadós. A hatásával elégedett vagyok, megfelelően tisztít, maradéktalanul leszedi a napi szennyeződést és alapozót/púdert. Első pár használat után minimálisan feszült a bőröm, de ezt mostanában már nem érzem, így nem is mindig használok utána hidratálókrémet. Mint azt az elején említettem, se nem szárít, se nem zsírosít, ez az egyik legkedvezőbb tulajdonsága. Tulajdonképpen nem vagyok elájulva ettől az arctisztítótól, de rendesen teszi a dolgát, jól tisztít és nem ront az arcom helyzetén, így összességében elégedett vagyok vele, de semmi extra.

Ti ismeritek, használjátok ezt a terméket?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Nekünk zöldben van, az ha jól tudom, aloe verás. Átlagos napokon tökéletes, de amikor be van durranva a bőröm (menszesz, zsíros ételek fogyasztása után, stb.) akkor a maradék teafás lemosót használom.

    Gondolkodom az áfonyás beszerzésén is, mert odáig vagyok meg vissza az illatáért, ez, és a vanília, amivel kilóra meg lehet venni :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem még a fekete áfonyás kistestvére volt meg évekkel ezelőtt és nagyon szerettem, ezt lehet kipróbálom ha elfogynak a lemosóim :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem aloe verás is van, akkor megvan az.. acaibogyós és ez is, mind nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi a tesztet, jól jött mert ezen meg a teafa-rozmaring változaton gondolkodom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A teafás szerintem a problémásabb bőrre jobb, mármint azon szuperül működik. Nyilván a többi bőrtípussal is szépen vegyül, de ha szerencsés vagy ezen a téren, akkor az áfonyás is elég (nekem az aloés nem mindig birkózik meg a rosszabb napjaimon az arcommal) :)

      Törlés