15 Week Nail Challenge #3 Chic

by - március 02, 2013
Van az a bizonyos manikűr, ami már több mindenkit is inspirált. Engem sem hagyott hidegen, már régóta tervben van, eddig is csak a díszítőszalag hiánya volt akadály - amit azóta se rendeltem, de sikerült megoldanom máshogy, mégpedig karácsonyfa dísszel :) Én kifejezetten sikkesnek érzem, így egyértelműen ő volt a választásom a mai témára.


Kék körömlakkból csupán egy árnyalatom van, ehhez a manikűrhöz pedig kettő kellene, így egy kis fekete lakkal próbáltam sötétíteni, ami nem a legszembetűnőbb megoldást eredményezte, de csak azért is maradtam ennél a színkombinációnál. Kicsit időigényes volt, de minden percet megért.



Az ezüst szalag sajnos hamar megadja magát, a reggeli hajmosás már végképp betett neki. A csillámos fedőlakk 3 rétegben van a körmömön, élőben ennyi már elég volt a teljes fedéshez, a képeken viszont hézagosnak néz ki. Ennek ellenére én nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Nektek hogy tetszik?

You May Also Like

17 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik! Szuper lett és tényleg sikkes! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Mesés lett, az a kék csillámos lakk nagyon tetszik. :) Egyébként most nekem is hasonlóan vannak kifestve a körmeim, csak én rózsaszínnel próbálkoztam. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik. :) Nagyon szép ez a kék. :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett! Imádom az ilyen manikűröket. =)

    VálaszTörlés
  6. imádom, szerintem jobban néz ki mint az eredeti :))

    VálaszTörlés
  7. Aww, csodálatos lett és ez a csillámos kék fedőlakk!! :DD

    VálaszTörlés
  8. veszett jó lett,az első kép wow *-*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek :3

    VálaszTörlés
  10. Gönyörű lett ez a manikűröd. :)
    A csillámos lakk milyen márka és milyen árnyalat??
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Jollie France (17): http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2012/12/jollie-france-koromlakk.html

      Törlés