Avon kedvencek - 2021 nyár

by - július 23, 2021
Az utóbbi időben igen elégedett vagyok az Avon kínálatával, nagy kincsekre szoktam lelni az újdonságok között. A 3 legújabb kedvencet mutatnám meg most nektek, amik azonnal kiemelt helyet kaptak a szívemben, illetve a neszesszeremben.


Gel Shine körömlakk - Dreamy Pastel
Az Avon mérföldeket lépett előre körömlakk téren és az utóbbi darabokkal (Pro Colour In 60 Sec, Gel Shine) maradéktalanul elégedett vagyok és nincs ez másképp ezzel az igazi nyári, pasztell levendula színú gél hatású körömlakkal sem. Az ecset a szokásos egyenes végű, semmi extra kialakítás, használata egyszerű. Az állaga tökéletes, könnyedén terül, így egységes lesz a felszín. Két rétegben nagyon szépen fed, a száradási idővel kimondottan elégedett vagyok. Nem azonnal, de az én ízlésemnek kellően gyorsan szárad, pedig nálam általában ez a kritikus pont, ha körömlakkról van szó. A tartósságára sincs panasz, habár a szintén gél hatású fedőlakkal még szebb és tartósabb eredményt érhetünk el.

Luxe bőrmegújító korrektor - Fair
Mivel pozitív tapasztalataim voltak a True Power Stay korrektorral kapcsolatban, így bátran próbáltam ki a Luxe bőrmegújító korrektorát is, Fair árnyalatban. A tekerős kivitelezést alapvetően nem preferálom, de ebben az esetben könnyen adagolható a megfelelő mennyiség. Nagyon könnyed az állaga, bevallom, először azt hittem, nem lesz semmi fedése, de szó szerint belesimul a bőrbe és javítja az összképet. Az ecset szálas megoldása miatt inkább a szem alatti területen kényelmes vele dolgozni, de az egyéb bőrhibák elfedésére is tökéletes. Nem ül bele a ráncokba és szépen fedi a szem alatti karikákat, míg a piros foltokat elhalványítja.

Anew Platinum feszesítő nappali krém protinollal™
Tökéletes opciónak bizonyult nyaralásra a 15 ml-es, SPF 25 fényvédőt tartalmazó nappali arckrém. A kis kiszerelés miatt a neszesszerben sem foglal sok helyet, a sűrűbb krémnek köszönhetően pedig nem borul össze a tégelyben szállításkor. Ennek ellenére nem nehéz a textúrája - nappalra ugyan nem egy könnyed krém, de nem is fullasztóan nehéz. Sminkelni nem feltétlen érdemes rá egyből, habár én elsősorban nyaralásra választottam, amikor egyébként sem használok a szemöldökfestéknél több sminket. Fényvédelemből is 5-ösre vizsgázott, tűző napon egyáltalán nem pirult meg mellette az arcbőröm.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a róluk kialakított véleményem.

Ti milyen újdonságokat próbáltatok ki mostanában az Avontól?

You May Also Like

0 megjegyzés