Want Need Wear Read #1

by - február 06, 2021
Emlékszem, anno Karinnál voltak ilyen jellegű posztok rendszeresen, a minap azonban belebotlottam egybe valahol, egyből elfogott a nosztalgikus érzés és azóta ott motoszkált a gondolat, hogy én miért is ne indítsam el új sorozatként a blogon.

(képek forrása: Pepco, Ikea, saját, Buchsichten)

Want - Amit szeretnék
A Pepco legújabb újságjában szúrtam ki magamnak ezt az arany szegélyű, apró pöttyökkel díszített készletet, aminek tartalma egy aszimmetrikus tányér, egy bögre és egy müzlistál. Előbbi kettő azonnal megragadta a figyelmem, szerelem első látásra, úgyhogy hamarosan el is rohanok a legközelebbi üzletükbe, hogy élőben is lecsekkoljam őket.

Need - Amire szükségem van
Szerencsére újra rákaptam az alvás előtti, ágyban olvasásra, amihez azonban ideje lenne beszerezni egy lámpát. Ugyanis az éjjeliszekrény már megvan (egyik karácsonyi ajándék volt), szóval lenne végre hol elhelyezni. Első kiszemeltem a képen látható Ranarp asztali lámpa volt, de a sokkal egyszerűbb, inkább íróasztalra való Tertial is gondolkodtatóba ejtett.

Wear - Amit viselek
Az idei téli leáarzásokat minimálisan, de annál jobban és hasznosabban sikerült kihasználnom. Így jutottam hozzá ehhez a kicsi, de annyira az én stílusomhoz passzoló fekete hátizsákhoz, mindössze 2545 Ft-ért. A Cropp webshopjából rendeltem egyébként egy karácsonyi (Rick és Morty-s) póló és egy kötött pulcsi társaságában, és úgy gondolom, nagyon jó üzletet csináltam, mivel az eredeti, teljes ár helyett összesen csak a harmadát fizettem.

Read - Amit olvasok
Pontosabban könyv, amit olvasni fogok. Az utóbbi időben elég kevés könyvet vásároltam, évente 1-2 az átlag, ugyanis vagy a Kindle-t használom, vagy anyum hatalmas könyves kínálatából szemezgetek és kérek kölcsön, szerencsére elég hasonló az ízlésünk ilyen téren. Az Anne Cathrine Bomann - Agathe c. mű azonban nagyon régóta birizgálja a fantáziámat, így végre, 30%-os kedvezménnyel megrendeltem a Book24-től Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladájával karöltve. Tudom, nem minden a külső, de egyszerűen meseszép ez a madaras borító!

You May Also Like

0 megjegyzés