Instant szerelem - Sinsay

by - február 21, 2021
A januári kiárusításokat letudtam néhány hasznos dologgal (a kedvencem a Cropp-ban vásárolt fekete hátizsák), a kívánságlistám viszont, úgy érzem, sosem akar véget érni. Ráadásul most is sikerült belecsúszni abba a hibába, hogy egy sálat is rendeltem, csak mert nagyon tetszik és akciós, de hát ez a gyengém... De még sosem voltam ennyire tudatos vásárló, pedig eddig is ritkán történt meg velem az impulzus vásárlás. Idén azonban előre limitáltam a kiadásokat, de mindenre (erről hosszabban is mesélhetnék), hogy véletlenül se történjen az, hogy csak azért, mert olcsó, hozzám kerül, miközben valójában nincs is rá szükségem. Ennek ellenére nézelődni szabad és viszonylag sokat szoktam az üzletek webshopjain lógni, amik közül most a legújabb Sinsay-es kedvenceket mutatnám meg. Ezek közül egyébként van, amit valószínűleg meg is fogok venni, de a nagyja inkább csak olyan, hogy szép és jó így ránézni. A sportcipő abból a szempontból kivétel, hogy egyszerűen nem tudom eldönteni, egy ilyen "ugly sneaker" mennyire fér bele az én stílusomba, de ez olyan kis szolidnak tűnik.


Jegyzetfüzet
Termosz



Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon?

You May Also Like

0 megjegyzés