Garnier Botanic Therapy gyömbér és méz sampon, balzsam

by - január 10, 2021
Mégha illatában a karácsonyra is emlékeztet a Garnier gyömbéres termékcsaládja, mivel nem ünnepi, limitált kiadásról van szó, ezért külön szerettem volna venni a karácsonyi hangolódás szépségápolási termékekkel c. bejegyzéstől. Nagyon rég használtam a márka avokádó-karité sampon-balzsam párosát, akkor azt nagyon szerettem, így bátran nyúltam újra a Garnier hajápolók után.


A sampon és balzsam flakonja nagyon hasonló megjelenésű, a kialakításukan azonban van némi különbség: a balzsam kupakja szélesebb, a fejjel lefele való tároláshoz lett kialakítva, valamint a samponéval ellentétben ez nem átlátszó, így nem látható a benne lévő mennyiség. A balzsam 200 ml, míg a sampon 250 ml-es kiszerelésű, bár utóbbiból webshopban találkoztam 400 ml-essel is. Én a dm-ben vettem többszörös pont akciókor, így effektíve majdnem féláron jutottam hozzá.

A revitalizáló gyömbéres-mézes család vékonyszálú hajra lett kifejlesztve, a leírás alapján már a sampon is intenzíven ápol, a haj táplált és puha lesz a tövektől a végekig anélkül, hogy elnehezítené azt. A samponból közepes mennyiség elegendő (kb. fél diónyi), állaga zselés-híg, könnyű eloszlatni, mert nagyon jól habzik. Jól tisztít, kellően eltávolítja a zsírt, de nem lesz "nyikorgós" tőle a haj, nem szárít. A balzsam állaga értelemszerűen balzsamosabb, a kinyomónyílás jóval szűkebb, de ebből nem is szükséges akkora mennyiség. Pár perc alatt kellő hidratálást nyújt és kifésülhetőbbé teszi a hajat. Hajmosás közben intenzíven érződik a mézeskalács fűszerkeverék illat, ami egy napig még a hajon is érezhető, de sokat szelídül. A balzsam egyébként illat szempontjából sokkal enyhébb. Összességében egy kimondottan jó sampon-balzsam párosról van szó, teljes mértékben elégedett vagyok velük, szépen teszik a dolgukat. Ár-érték arányban valóban jó választás lehet vékonyszálú hajra, mert nem nehezíti el a hajat, ennek ellenére nem érzem, hogy valamilyen extrát nyújtana bármelyik is.

Ti milyen sampont, balzsamot használtok jelenleg?

You May Also Like

0 megjegyzés