A strandszezon kedvencei - 2019 nyár

by - szeptember 08, 2019
Habár a jelenlegi időjárás már abszolút őszies, mi még a jövő héten megyünk nyaralni pár napra tengerpartra, így talán érthető, hogy még nem teljesen engedtem el a nyarat. Az idei kedvencek narancssárga színe hűen tükrözi a nyári hangulatot, ami véletlenül sikeredett ilyenre, de egyébként is szeretem a szín tematikus fotókat, bejegyzéseket :)


Avon Peace & Love Attitude kölni
Még tavaly tavasszal jelent meg ez az illat az Avon kínálatában, ami akkor nagyon megtetszett. Egy igazán könnyed, gyümölcsös, enyhén virágos, igazán vidám illatról van szó, amit nem érzek fullasztónak a nagy melegben sem. Tartóssága hagy némi kívánnivalót maga után, de mivel nem parfümről, hanem egy kölniről beszélünk, nem is elvárt tőle az egész napon át tartó, intenzív illat.

Avon True Nutra Effects Hidratáló arcpermet
Az extra hidratálás érdekében nyáron valóban praktikus lehet arcpermetet használni, de én elsősorban strandra vittem magammal. Az intenzív napsütés mellett kimondottan jól esett frissítő és hidratáló permettel fújkálni az arcomat, a víztől és naptól húzódó bőrömnek tényleg jót tett. Az összetevőlistában második helyen szereplő denaturált alkohol miatt viszont nem használnám a mindennapi rutinomban.

Sundance napozó spray gyermekeknek FF30
Ugyan elvileg gyerekeknek szánták ezt a DM sajátmárkás naptejet, szerintem felnőtteken is ugyanolyan jól működik. A leégés ellen valóban tökéletesen véd, egyszeri, délelőtti használat mellett sem lett piros a bőröm. Könnyű eloszlatni, kellemes az illata, viszont ragacsos érzetet hagy maga után, ami főként tenyérben zavaró.

Biobaza Sun & Sea forever száraz napozóolaj
Elsősorban azért szeretem használni, mert így már napozás közben is hidratálva van a bőröm a rengeteg értékes, ápoló összetevőnek köszönhetően. Fényvédőt nem tartalmaz, de karotin tartalma miatt segíti a barnulást: kipróbáltam önmagában, naptej nélkül és olyan gyönyörű árnyalatú barna lett vele a bőröm egy nap alatt, hogy ebben a tekintetben is csak ajánlani tudom. Nem szívódik be azonnal, de nem annyira olajos, mint a sima testápoló olajok, valóban 'szárazabb'. A kiszerelés rendkívül kiadós, a permetezőfejnek köszönhetően pedig higiénikus is.

Avon Works narancsbőr elleni termoaktív zselé
Nem akarok mentegetőzni, de különböző sérülések miatt egyáltalán nem tudtam futni, vagy akár itthon edzeni az elmúlt hetekben, ami iszonyúan meglátszik a testemen. Persze nyáron ez még frusztrálóbb, habár engem télen is pont ugyanúgy zavar, ha nem vagyok elégedett önmagammal. A narancsbőr elleni krémet viszont szorgosan használtam, amiről sajnos nem tudom elmondani, hogy önmagában is csodát tesz, de valóban feszesít és a helyes, kiegyensúlyozott életvitelnek remek kiegészítője tud lenni.

Nektek mik voltak a nyári kedvencek?

You May Also Like

0 megjegyzés