Elhasználtam, elfogytak #23

by - május 05, 2018
Lehet, vissza kellene szoknom a régi (talán két havi) rendszerességre, mivel így hajlamos vagyok addig gyűjteni az üres flakonokat, amíg konkrétan ki nem borulnak az erre a célra fenntartott papírszatyorból :) Tudom, hogy állandóan csak panaszkodok az elfogyott termékes bejegyzéseim alatt, de amennyire teher számomra elkészíteni a fényképeket, annyira szeretem megírni, ugyanis rengeteg termékről különben nem esne szó a blogon. Mindenesetre a visszajelzések alapján kíváncsiak vagytok az ilyen jellegű posztokra, úgyhogy íme a legutóbb elhasznált szépségápolási termékeim.


Állandó kedvencnek mondható az ISANA körömlakklemosója, amiről még mindig azt tudom elmondani, hogy hatékonyan szedi le a körömlakkot, miközben nem szárítja a körömágybőrt. Az EBELIN ecsettisztító folyadékot ecsetekhez nem szerettem használni, beaty blender tisztítására viszont tökéletesen bevált: az alapozó maradványokat igen hatékonyan eltávolította. Valamint eszközök (körömvágó olló, csipesz, stb.) fertőtlenítésére is ezt vettem elő. Szintén nagyon szeretem a BALEA Professional barna hajra való balzsamot, kellően ápolja a hajvégeimet, amit már kiöblítésnél azonnal érzek. Hasonlóan viselkedett egyébként az ISANA Professional 1 perces hajpakolás is, ami ugyan nem egy alkalomra elegendő mennyiséget tartalmaz, mivel repülős utazáshoz vásároltam, az egészet elhasználtam egy hajmosáskor. Ez ugyan bőven soknak bizonyult az én középhosszú hajamhoz, de egy kis extra ápolás sosem árt.

Minimális illata miatt szeretem a NIVEA Invisible Black & White Pure dezodort, egész nap semlegesíti a szagokat, így ismét újra vettem. Az YVES ROCHER karácsonyi limitált kiadású Meseerdő és Hófehér vanília tusfürdők közül hozzám a szaloncukrosan édeskés, mégis fanyar gyümölcsös illatvilágú Meseerdő állt közelebb, de szívesen használtam a hideg napokon a fűszeresvaníliásat is. Csak a kupakja kukucskál ki a dobozból, de most fogyott el a CHRISTINA AGUILERA Unforgettable (EDP) parfümöm is, ami az elegáns illatom volt, ugyanis nagyon karakteres, fűszeres parfümről van szó, ráadásul igen tartós is.


A szintén limitált kiadású ALVERDE fügés testvajhármas közül a fügéset és narancsosat használtam el elsőként. Szerintem ez (volt) az eddigi legjobb kiadása a márkának, kellemes illata és jó hidratáló hatása azonnal meggyőzött. Iszonyúan sajnálom, hogy csak limitált, így a levendulás változatot már igencsak tartalékolva használom. A YAMUNA Téli álom termékcsalád része volt a szilárd halmazállapotú masszázstömb, ami kéz melegére azonnal olvadt. Olyan tápláló összetevők mellett, mint a shea vaj, méhviasz és szójaolaj nem meglepő, hogy réteget hagyott maga után a bőrön, ezért én főleg a sarkaim ápolására vettem elő, (sarokreszelés mellett) hetente egyszer alkalmazva szépen karban tartotta az egyébként rendkívül száraz állapotokat.


A DOVE Purely pampering tápláló krémtusfürdővel kókusztejjel és jázminszirommal már sokadik alkalommal került terítékre nálam, mert egy igazán kiváló tusfürdőről van szó, kimondottan télen szeretem. Egyetlen problémám vele, hogy kénytelen vagyok fürdőrózsát használni a felhabosításához, mert annyira sűrű az állaga, hogy anélkül kényelmetlen lenne. Itthoni mindennapos használatra ugyan nem vált be a GARNIER micellás víz 3in1 (érzékeny bőrre) - valahogy nem kedvelem annyira a vattakoronggal való arctisztítást -, utazáshoz viszont kimondottan praktikus (pláne, hogy ez a 125 ml-es kiszerelés), ha nem akarunk/tudunk külön szemfesték és arclemosót magunkkal cipelni. A használata után egyébként rövid ideg marad egy 'réteg' tőle az arcomon, de ez szerencsére hamar elillan.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés