Yamuna Téli álom termékcsalád

by - január 08, 2017
A Yamuna limitált kiadású, Téli álom elnevezésű termékcsaládjával egy szuper mikulásváró blogger találkozó keretén belül volt alkalmam megismerkedni, ahol többek között Odil büszkesége, az általa kreált szuper masszázstömb is bemutatásra került - de erről egy kicsit később.

'Emlékszel a Karácsony illatára, amikor a forró mézeskalács fűszeres aromája lengi be a házat? A Yamuna ezt az élményt álmodta meg Neked és szeretteidnek! Ínycsiklandó, limitált kiadású Téli álom termékcsaládunk az ünnep melegét idézi, tápláló összetevőinek köszönhetően nemcsak varázslatossá teszi a testápolási rituálét, de imádni valóan édes és puha bőrt hagy maga után.'


#1 - Kézkrém (50 ml)
#2 - Testvaj (50 ml)
#4 - Fürdőbomba (95 g)
#5 - Masszázstömb (40 g)

A téli álom illatvilága számomra valóban hűen tükrözi a karácsonyi várakozást: tömény, de egyáltalán nem émelyítően fűszeres, fahéjas mézeskalács illatvilág jellemzi mind az öt terméket. Az egységes csomagolás egyébként aranyos, a Yamuna megszokott letisztultságától (amit én személy szerint imádok) kivételesen eltér. A kézkrém azóta is kiemelt helyen szerepel az éjjeliszekrényemen, ugyanis lágy textúrájának köszönhetően gyorsan beszívódik, ami esti könyvolvasóként nem utolsó szempont nálam. A nem túl száraz kézfejnek elegendő hidratálást nyújt, azonnal puha lesz tőle a kézfejem. Ezzel szemben a testvaj állaga érezhetően krémesebb, sűrűbb, ennek ellenére ez sem képez réteget. A benne található shea vaj és kakaóvaj selymesen puha bőrt eredményez, míg a makadámdió olaj a regenerálásért felelős. A tégelyben kellemes, fahéjas illat azonban használat közben valahogy megváltozik és rövid ideig furcsa szag váltja fel, ami pár pillanat alatt szerencsére el is illan. Minimálisan tudtam orvosolni a problémát, ha óvatosan kentem el, nem pedig alaposan belemasszíroztam a bőrömbe.

A fürdőbomba így a képet elnézve akár egy hógolyónak is tekinthető :) Mivel nem tartalmaz habzó, felületaktív anyagot (SLES, SLS mentes és egyébként szulfát, színezék és parabén sem szerepel az összetevői között), ezért habot ne várjunk tőle. Az egy alkalomra elegendő golyótól szolid illat lengi be a fürdőszobát, ami a természetes illóolajoknak köszönhető. Fürdés után érezhetően puhább a bőröm, ezen kívül azonban számomra semmi extrát nem nyújtott. A szilárd halmazállapotú masszázstömb pont elfér a tenyérben, ami a kéz melegére azonnal olvad, így valóban kényelmes a használata, azonban sajnos könnyen deformálódik is. Olyan tápláló összetevők mellett, mint a shea vaj, méhviasz és szójaolaj nem is meglepő, hogy réteget hagy maga után a bőrön, ezért főleg este, lefekvés előtt, de zuhanyozás után, a félig nedves bőrre érdemes felvinni. Elsősorban a lábszáramra szeretem használni, ugyanis szuperül hidratál (reggelre csodásan puha lesz a bőröm), de néha a sarkamra is ezt vetem be.

Ti próbáltátok a Yamuna Téli álom termékcsaládot?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem a szappan van meg, a masszázstömbbel is szemeztem, de mivel nem jöttem rá, hogy mi értelme van - van egy csomó testápolóm - maradt a szappan...:D
    (Vagyis az utóbbi időkben nagy szappanvadászatban vagyok, és ez szimpatikus volt, az illata tényleg finom, de van három másik "megkezdett" szappanom, szóval még nem avattam fel.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellemes emlékeim vannak a Yamuna hidegen sajtolt szappanjaival, azonban én nem igazán használok ilyet, így valószínűleg anyumnál landol majd - ezért sem tértem rá ki külön a bejegyzésben. Az illata mindenesetre a csomagoláson keresztül is hihetetlen finom :)
      A masszázstömb formulájában és textúrájában egészen más, mint egy sima testápoló. Eleinte valamiért szkeptikus voltam vele, de talán ő lett a kedvencem :)

      Törlés