Instagram moments #7

by - október 09, 2016
Már javában októbert írunk, az igazi esős őszi időjárás is megérkezett, ennek ellenére a mostani instagram képes összefoglalóm még főleg a tavaszi-nyári képeket tartalmazza. Szóval nevezhetjük ezt amolyan nyárbúcsúztató bejegyzésnek. Szerencsére napsütéses szeptemberen vagyunk túl, így kaptunk még egy hónapot a meleg évszakból, aminek minden napsugarát élveztem. (Habár én még reménykedek a maihoz hasonló napsütéses őszben!)


'Ha boldogan akarsz élni, kösd életedet egy célhoz, és ne emberekhez vagy dolgokhoz!' Albert Einstein

Tagadhatatlanul imádok olvasni, és az ételek mellett az ilyen jellegű képeket szeretem a legjobban megosztani, és elkészíteni is. A kettő ötvözetéért, az olvasós-kajás képekért pedig egyszerűen odavagyok. Ismét próbálok egyre tudatosabban étkezni (és nem nassolni), ráadásul másfél hónapja megint belevágtam a futásba. A közeli futópálya miatt sokkal motiváltabb vagyok és nagyon élvezem, pláne, hogy látom a fejlődést. Egyelőre még nem tudom, mi lesz velem, ha folyamatosan esni fog az eső, mert nem szeretnék lemondani erről a mozgásformáról.


Inkább tavasszal kirándultunk többet: a Rám-szakadék túraútvonalon ugyan most nem mentünk végig, Dobogókőn a kilátásban így is gyönyörködhettünk. A Dunakanyarnál is jártunk, és most már Pozsonyt is kihúzhatom a látnivalók közül. Nyaralásra sajnos idén nem igazán volt alkalmunk, egy hétvégére azért így is sikerült leugranunk a Balatonra. De Budapesten is van bőven kirándulási lehetőség, legutóbb a Sas-hegyi tanösvényt jártuk körbe.


Habár tavasszal új külsőt kapott a blog és megújult erővel álltam neki bejegyzéseket gyártani, sajnos a lendület idővel alábbhagyott és egyre inkább elhanyagoltam ezt a platformot. Nem tudom megmagyarázni, de úgy érzem, ez most kellett. Viszont most tele vagyok bejegyzés ötlettel, és remélem, hosszan tart majd ez a lelkesedés.


instagram: daily_dii

You May Also Like

0 megjegyzés