10 Week Beauty Challenge #8 Three unused

by - április 10, 2015

1. Glade by Brise illatgyertya: Only Love — Régen állandóan gyűjtöttem az illatgyertyákat, de meggyújtani már nem volt szívem őket. Ezt a rózsás, parfümös (elviekben jázmin és a narancsvirág) illatot viszont alig várom, hogy az összeköltözés után elkezdjem használni.

2. Balea 50's forever kézkrém: Cseresznyeillattal — Nyereményként érkezett hozzám a Balea tégelyes kréme, ami a neszesszeremben lévő kézkrémet fogja felváltani, addig viszont még érintetlenül sorakozik a fiókban.

3. Essence Cake pops kézkrém: Cookies & almond — A 2014-es őszi/téli essence limitált kiadású kézkrém családját a sütinyalókák ihlették. Már az előtte lévő évben is lemondtam ezekről a darabokról és mivel most is tele voltam még kézkrémmel, nem foglalkoztatott túlságosan a dolog. Szülinapomra viszont a lányok megleptek eggyel (az illatgyertyával karöltve), ami még ugyan várja a sorát, hogy használatba vegyem, de az illata egyelőre igenis tetszik, úgyhogy nagyon örülök neki :)

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon cuki mind a három. :3 Én az essence kézkrémeket akkor szoktam megvenni, amikor már akciósak. :D Ezt a kollekciót viszont még meg sem szaglásztam... Nekem most az alverde testvajak váltak be nagyon kézkrémnek. :3

    VálaszTörlés