10 Week Beauty Challenge #7 Four used

by - április 05, 2015

1. Babydream nedves törlőkendő — A nedves törlőkendőket nagyon hasznosnak tartom, így mióta kipróbáltam, mindig van a táskámban egy csomaggal. A hirtelen szükségessé vált felfrissítés vagy kéztörlés mellett pedig sminklemosásra is tökéletes. Az előző Babylove-os után most erre esett a választásom a praktikusabb csomagolása miatt (nagyon tetszik a pattintós teteje, hogy ennyire visszazárható), de az összetevői is ennek egy picit szebbek.

2.  Rimmel 5 in 1 alap- és fedőlakk — Ha alaplakként nem is, de fedőlakként állandó jelleggel használom. Már a második üveggel fogyasztom, annyira bevált, hogy azóta nem is próbálkoztam más fajtával. Gyorsan szárad, szép fénye lesz a manikűrnek, ráadásul tartósabbá is teszi azt.

3. Alverde testvajak — Ha a szépségápolást vesszük, az általam legtöbbet használt terméknek a testápolót mondanám. Az Alverde testvajak ipari mennyiségben fogynak nálam, nagyon szeretem őket. Legutóbbi szerzeményem pedig ez a vaníliás-mandarinos.

4. Das Gesunde Plus haj vitamin komplex cinkkel — A kihívás aktuális témájába próbáltam az általam leginkább használt termékeket összegyűjteni, miközben igyekeztem a tavaszra koncentrálni. Ezért gondoltam úgy, hogy mindenképp itt a helye a DM saját márkás vitaminjának is. Épp ideje volt újra beszereznem, ugyanis nálam megkezdődött a tavaszi hajhullás és jelenleg a körmömön is érzem, hogy a szervezetemnek szüksége van egy kis extra vitaminbevitelre. Tavaly pont ebben az időszakban szedtem és nagyon jól jött az étrend kiegészítő a hajamnak, és a körmöm lemezes felválását is megszüntette.

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Ez nedves törlő van most az én táskámban is:) Minden alkalommal megküzdők a kipattintásával amiért kicsit bosszús is vagyok, de legalább biztosan nem szárad ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem esik ennyire nehezemre kinyitni, ennek ellenére biztosan zár. Szeretem ezt a törlőkendőt :)

      Törlés
  2. Ki fogom már próbálni ezeket a nagyobb tégelyes alverde testvajakat is... A pici hármas csomag nagyon bevált. Csak fogyjon el az itthon lévő nem tudom hány testápoló... :D

    VálaszTörlés
  3. Arról a vitaminról nagyon jókat olvastam mindenhol :)

    VálaszTörlés