10 Week Beauty Challenge #6 Five tips

by - március 22, 2015

1. Tartsd tisztán az ecseteidet — Ha nem szeretnéd, hogy állandóan kipattogjon az arcbőröd, érdemes odafigyelni a sminkecseteid tisztán tartására. Ugyanis az elhalt hámsejtek és baktériumok előszeretettel megbújnak az ecsetek szálai között, amivel csak ártasz a bőrödnek. Személy szerint a szemre való ecseteket minden alkalom után, míg a pirosító, szemöldökformázó és hasonló ecseteket hetente mosom át alaposan.

2. Kávézaccból bőrradír — Olcsó és természetes alternatíva lehet a kávézacc, ha testradírozásról van szó. Én lassan egy éve, hogy nem vettem speciálisan testre való bőrradírt, ugyanis a lefőtt kávéból visszamaradó kávézacc tökéletes megoldás, alaposan eltávolítja az elhalt hámréteget és puha bőrt eredményez. A koffein ráadásul élénkít és én az illatáért is oda vagyok. Ilyenkor a sarkamat is átdörzsölöm vele, amire szintén jótékony hatással van a folyamatos ápolás mellett.

3. Hintőpor szárazsampon helyett — Sosem próbáltam még szárazsampont, de a púdert egy időben rendszeresen alkalmaztam, ha a hajmosást ki szerettem volna tolni egy nappal. Nem a legjobb megoldás, ugyanis nekem valamiért elektrosztatikusan feltöltődik tőle a hajam, de ideiglenesen ez is megteszi, amikor gyors segítségre van szükségem.

4. Víz, víz, víz — Mindig igyál elég folyadékot, lehetőleg vizet vagy ízesítetlen teát. Hidd el, a bőröd hálás lesz érte. Azt már általános iskolában megtanultuk, hogy az emberi test tömegének több mint fele víz. Bőrünk rugalmasságának megtartásában pedig jelentős szerepe van a megfelelő folyadékmennyiségnek, így a fiatal korban már érdemes odafigyelni erre. Szerencsére azok közé tartozom, aki gond nélkül elfogyaszt napi 2-3 liter folyadékot, akinek viszont külön figyelmeztetés kell, ajánlom figyelmébe a különböző applikációkat, vagy használjátok a jól bevált palackos módszert, amikor egyértelműen látjátok az elfogyasztott mennyiséget.

5. Gondol át — Semmit ne dobj ki meggondolás nélkül, ugyanis egy kis átalakítással lehet újra nagy kedvenceddé válhat - legyen szó megunt ékszerről, ruhadarabról vagy lakásdekorációról. Rengeteg diy tippet megtalálsz a neten, inspirációs képeket nézegetve pedig saját ötleteidet is megvalósíthatod.

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. A hintőporos trükköt én is nagyon gyakran bevetem :) A maximális hatás érdekében este elalvás előtt szoktam kicsit "beporozni" a hajam, sőt fel is tupírozom kissé. Reggel, amikor kifésülöm, olyan, mintha frissen mostam volna :)

    VálaszTörlés
  2. A kávézaccot használom én is, és teljesen bevált. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez mind megvan nálam is. :) Na jó az ecseteket van hogy elfelejtem hétvégén kimosni... :D De igyekszem minden hétvégén beiktatni ezt a programot. :) A kávézacc tényleg isteni radír, egy ideje én is használom. Én egy kis olvasztott kókusz olajat szoktam bele keverni, így még puhább, és selymesebb lesz tőle a bőröm. :) A hintőpor sokkal gazdaságosabb megoldás, mint a száraz sampon, de szerintem macerásabb is. :/ Az átalakítást pedig imádom. :D

    VálaszTörlés