10 Week Beauty Challenge #5 Six wishes

by - március 15, 2015

1. Nike (Free run) edzőcipő — Épp ideje lenne egy minőségi sportcipőbe befektetnem. Már régóta nézegetem a Nike futócipőket, egyszer már meg is találtam az igazit, de addig halogattam a dolgot, míg le nem csúsztam róla.

2. Sleek Rose gold pirosító — Egyszerűen csodás színe van ennek a pirosítónak, a benne lévő arany csillogás pedig olyan különlegessé teszi. Ő is jó ideje kívánságlistás darab.

3. Chanel körömlakk — Körömlakkra mindig is sajnáltam nagyobb összeget kiadni, de egy Chanel-t azért szívesen magaménak tudnék. Maga a luxus érzés iránti kíváncsiság is biztos ott motoszkál a fejemben, de az 583-as Taboo-ra már az üvegében is öröm ránézni.

4. Converse tornacipő — Anno volt egy fekete bőr Converse cipőm, de már előtte is szerettem volna egy sima vászoncipőt tőlük. Mostanában viszont a rövid szárú fazon felé húz a szívem. A színét illetően azonban még bizonytalan vagyok.

5. Eco Tools (Day-to-night) ecsetkészlet — Már említettem, hogy szeretnék beszerezni egy újabb ecsetkészletet, név szerint pedig az Eco Tools Day-to-night készlete szerepel a listámon.

6. Dús és hosszú haj — A teljesíthetetlen kívánság. Nagyon sokat szenvedek a hajammal, ugyanis vékony szálú, kevés van belőle és hamar szálkásodik. Bár lehet, csak egy új fazont kéne beújítanom.

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Nekem a Rose gold palettában van meg, és mondták, hogy nem ugyanaz a szín, mint magában, de ha fele annyira is gyönyörű, mint a palettás, akkor imádni fogod, mindenképp teljesítsd a kívánságod! ;)

    VálaszTörlés
  2. A Sleek Rose Goldot én az OLX-en vettem, kb. 500 Ft-ért, mert egy csaj ajándékba kapta és NEM KELLETT NEKI (!), teljesen új volt... :D

    VálaszTörlés
  3. A 6-os és a 3-as az én listámon is szerepel. De főleg a 6-os! :D Hihetetlen mit meg szenvedek a hajammal. :/

    VálaszTörlés