Colourful nail art challenge - Összefoglaló

by - június 30, 2014
Először is szeretném Thimmykének megköszönni ezt a kihívást, hogy kitalálta és megszervezte. Nagyon élveztem és szuper témák voltak, szóval jöhet még sok ilyen :) Persze nem is én lettem volna, ha legalább egy témával nem futok ki az időből, de ezt végül pótoltam, szóval nincs olyan nagy bűntudatom. Természetesen most is voltak olyan napok, amikor nehézségeim akadtak és nem szállt meg az ihlet, így ezekre az alkotásokra nem is vagyok annyira büszke. Sajnos akadt egy kis 'technikai probléma' is, ugyanis még a második téma előtt letört az egyik körmöm, de nagyon.. szóval egy ideig még ez is rontott az összképen. Viszont ha saját manikűrre illik ilyet mondani, a személyes kedvencem a 'pastel colours' volt, szerintem életem legszebb ombre festését készítettem el akkor és a nyomdázás is olyan szép lett. Bár a legelső, a cukorkás is közel állt a szívemhez.



Nektek melyik alkotás tetszett a legjobban?

You May Also Like

10 megjegyzés

  1. Az első tetszik a legjobban, nagyon szép színeket használtál! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
  2. Szerintem mindegyik csodaszép lett, az ombre festés tényleg remekül sikerült! :) Nekem a 4. és az 5. tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  3. A negyedik és a hetedik a kedvenc. <3

    VálaszTörlés
  4. Nekem a "From green to blue", a "Vivid colours" és a "Neon colours" tetszik a legjobban! <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy tetszett a kihívás és csatlakoztál. :) Az én kedvenceim a cukorkás, a pasztell, a pink-lila és a neon. :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édesek vagytok, köszönöm ♥

    VálaszTörlés
  7. Úristen de gyönyörű mindegyik!:) Most kezdtem még csak olvasni a blogod, de levettél a lábamról!:D Főleg a #1 Candy Colours-ba szerettem bele!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, de aranyos vagy, nagyon szépen köszönöm :$ :))

      Törlés