Liebster Award - Díjat kaptam #2

by - július 20, 2013
A múltkor már volt egy poszt arról, hogy a blog díjat kapott. Akkor leírtam magamról 11 dolgot és persze a kapott kérdésekre is válaszoltam. Mivel azóta több másik blogger is megtisztelt ezzel, vagy egy hozzá hasonló díjjal (az újabb változatban 11 helyett már csak 10 kérdést kapunk), egyértelműen az ő kérdéseiket is megválaszolom, különben nem lenne fair velük szemben, ha már rám is gondoltak. A kérdések egyre csak gyűltek - jesszusom lányok, nem győzőm megválaszolni őket :$ -, úgyhogy épp ideje volt belevágnom. Szépen sorban, ígérem idővel mindenki kérdése ki fog kerülni. Nagyon szépen köszönöm még egyszer nektek!


Fairyland
  1. Melyik a kedvenc színed? Teljesen évszak és hangulatfüggő. Idén nyáron a korallhoz húz a szívem, ruhában pedig a királykéket preferálom.
  2. Hova utazol nyáron? A családdal már voltunk Prágában, a barátokkal pedig múltt hétvégén Tiszalökön. Augusztus legvégén pedig a csoportommal utazunk Olaszországba.
  3. Melyik a kedvenc sminkterméked (akár több is)? A jelenlegi kedvencem egy alapozó, ami nem más, mint a régi szortimentes Catrice Infinite Matt alapozó - így nagyon megörültem neki, hogy a Catrice ismét előrukkolt egy hozzá hasonló termékkel.
  4. Nyarat vagy a telet szereted jobban? Mindkettőnek megvan a maga előnye és hátránya, valamint hangulata, de azt hiszem a napozás miatt inkább a nyarat :)
  5. Melyik a kedvenc édességed? Anno gumicukor mániás voltam, de mostanában ritkán eszek édességet, inkább valamilyen süteményt sütök. Na jó, az Oreos Milka azért elég nagy kedvenc volt.
  6. Hova szeretnél egyszer mindenképp eljutni? Olyan helyre, ahol látszik a sarki fény. Jó lenne Japánban virágzó cseresznyefákat nézni. Meg persze sok más, gyönyörű helyre.
  7. Mi a hobbid (a blogoláson kívül)? Mindenekelőtt az olvasás és a mazsorett.
  8. Mi a kedvenc parfümöd? Aktuálisan az essence like a girls' night out.
  9. A tengert vagy a hegyeket kedveled inkább? Kettő az egyben :) Mindkettőt egyaránt szeretem, hiszen imádok napozni és lebzselni a parton, de nem tudnék elszakadni a hegyi kirándulásoktól sem.
  10. Milyen tulajdonságokat kedvelsz az emberekben? Őszinteség, humor, nyitottság/közvetlenség.
  11. Milyen időjárást kedvelsz? A nyári záporosat, amikor éppen lehűl kellemesre a levegő.

LittleAncsi
  1. Mi a célja a blogodnak? Leginkább, hogy megosszam másokkal a tapasztalatomat.
  2. Van, hogy csak a blog miatt teszel meg valamit? (pl. vásárolsz meg egy terméket) Vásárolni kizárólag a blog miatt még sosem vásároltam - szerintem ez butaság lenne. Körömfestéssel viszont jártam már úgy (a 15 hetes kihívás keretén belül), hogy csak egy fényképezés erejéig lett elkészítve a manikűr.
  3. Mi a kedvenc témád, amiről írsz? Talán a teszteket szeretem a legjobban megírni, ott mindig van miről. Ellentétben a körömfestés (Nail of the Day), ezeknél a bejegyzéseknél mindig nehezemre esik összeszedni pár mondatot.
  4. Mi a kedvenc ruhadarabod/kiegészítőd? Az aktuális kedvenc kiegészítőm a már sokat emlegetett eBay-es háromszöges nyaklánc.
  5. Hova szeretnél eljutni, ahova nem teheted, mégis szeretnéd? Jelenleg Amerika elég elérhetetlennek tűnik.
  6. Mi az, amit mindenhova magaddal viszel az alap dolgaidon (mobil, kulcs, pénztárca stb.) kívül? Nem mindig, de általában könyv, amit szeretek, ha nálam van.
  7. Kaptál már negatív kritikát a blogodról? Hogyan fogadtad/fogadnád? Ez eddig még elkerült, bár ha a névtelen kommentelést engedélyezném, ki tudja, mit kaptam volna már :) Ha nem sértőn van fogalmazva, akár építő jellegű is lehet, az pedig sosem árt!
  8. Ha bármit megvehetnél mi lenne az? Már rég óta szeretnék egy original converse tornacipőt, de egyszerűen nem vagyok hajlandó kiadni annyi pénzt egy vászoncipőért.
  9. Mi az a dolog, amit senki nem gondolna rólad? Ez most így elég érdekesen hangzik, de régen rocker voltam, 20 soros acélbetétes bakanccsal és málhatáskával. A bakancsom hiányzik is.
  10. Mi a véleményed a blogomról? (Őszintén, bírom a sarat!) Hirtelen csak a külsőségekről tudok beszélni, az viszont nagyon tetszik, hiszen teljesen átlátható és a képek is szépek. Látszik, hogy nincs összecsapva a bejegyzés, hogy munka van benne.

BunnyMop
  1. Mi volt eddigi életed legboldogabb pillanata? Nem akarok semmi sablonosat mondani, de nem is igazán jut eszembe olyan kiemelkedően boldog pillanat. Ez most elég negatívan hangzik, pedig csak egyszerűen még nem történt meg velem az a 'húha' pillanat :)
  2. Mi az amit leginkább szeretsz magadon? Azt hiszem a körmömet és néha a számat és szememet.
  3. Mi az amit leginkább utálsz magadon? Leginkább méretproblémáim vannak, szerintem a cicim például túl kicsi, az orrom meg túl nagy. De a hajammal se vagyok kibékülve.
  4. Mi(k) az(ok) a szépségápolási termék(ek) amire jelen pillanatban a leginkább vágysz? Van egy-pár körömlakk (pl. Flormar menta lakk), más egyéb jelenleg szerencsére nem nagyon van listán, esetleg egy highlighter arcra.
  5. Ha a pénz nem számítana, hova mennél nyaralni? Valami egzotikus, gyönyörű helyre. De szerintem leginkább körbeutaznám az egész világot :)
  6. Mire vagy a legbüszkébb? Ezzel a kérdéssel most nagyon megfogtál, mert azt hiszem, még nem értem el olyat az életemben, amire büszke lehetek. Talán a diplomám már elég nagy fordulópontnak tekinthető, de 'kicsi vagyok' én még ehhez a kérdéshez :D
  7. Miért vagy a leghálásabb? A családomért és ezt teljes szívemből mondom.
  8. Miért kezdtél el blogolni? Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megoszthassam másokkal a tapasztalatom, de amúgy már nagyon rég óta blogolok. Az első honlapomat kb. 7-8 éve kezdtem el.
  9. Mi volt az első sminkterméked? Ha jól emlékszem, egy MissSporty szemceruza.
  10. Melyik a legkedvesebb körömlakkod? Mikor melyikhez húz leginkább a szívem.

You May Also Like

0 megjegyzés