Essence - like a girls´ night out Parfüm

by - május 29, 2013
Még sosem volt szó illatról a blogon, ezért nagyon nehezen álltam neki a bejegyzés a megírásának. Nem igazán vagyok szakértő, egy parfümről általában annyit tudok eldönteni, hogy tetszik e vagy sem. De mindenképp szerettem volna megosztani veletek ezt az illatot és a parfümről kialakult véleményem.


Nagyon kíváncsi voltam ezekre az essence parfümökre, ugyanis tavaszra mindenképp szerettem volna egy új illatot, amire nem kell több ezret költeni, mégsem gagyi, 'olcsó' hatású. Végigszagoltam mind a hatot (akkor még szó sem volt a három új illatról - ideje lenne azokat is megszaglásznom), végül ez volt az, ami úgy igazán megfogott. Itthon még napokig szagolgattam a kifújt illatmintát (szerintem majdnem egy hétig érződött a papíron). Sokáig filóztam, illene e hozzám, de nem tudom, miért vacakoltam vele ennyit, ugyanis nagyon jutányos áron adják őket. Első nekifutásra csak a kicsi, 10ml-es kiszerelés jött velem haza, mi van ha mégsem válik be alapon. (Megjegyzés: érdekes, hogy ezt nem egységáron árulják, mint a többi essence terméket, a DM-ben 1199ft, míg a Rossmannban csak 999ft.)


Fejjegy: az első benyomás miután befújjuk a bőrünket. A fejjegy körülbelül 10-15 percig érezhető.

  • elemi
  • sárga mandarin
  • sárkány gyümölcs
  • goji bogyó
Szívjegy: miután a fejjegy elpárolgott a szívjegy kerül előtérbe, ez a parfüm karaktere.

  • rózsa
  • őszibarack
  • magnólia
  • mandarin fa virág

forrás: http://www.essence-fragrances.eu

Láthatjuk, hogy leginkább a gyümölcsök dominálnak, mégsem egy nagyon édes illatról van szó. Első nekifutásra talán töménynek tűnhet, de pár perc alatt ez elillan és csak a finom, virágosabb illatok maradnak meg, ami nem túl tolakodó. Külön egyik illatot sem érzem ki, de nagyon jó összhangban vannak együtt. Kevés fújás is elég belőle (tényleg egy parfümről, nem testpermetről van szó), én kettőt a nyakamra, egyet a csuklómra szoktam. A csomagolásról csak pár szót szeretnék megemlíteni, elég masszívnak tűnik, a pumpa megfelelő mennyiséget fúj ki. A kupak bombabiztosan zár, néha még nehezemre is esik leszedni. Nem mondanám kifejezetten tartós illatnak, ugyan több órát kibír, azért napközben néha érdemes frissítésként újra befújni vele magunk. De mivel ilyen kis apró és teljesen táskabarát csomagolásról van szó, nem okozhat gondot magunkkal cipelni. Összességében szerintem nagyon megéri az árát (a nagyobb, 50ml-es kiszerelés meg pláne), érdemes lehet a kedvünkre való illatot megkeresni a kínálatból.

Nektek megvan valamelyik az essence parfümök közül?

You May Also Like

0 megjegyzés