Best Blog Díj

by - május 03, 2013
A blog élete alatt még sosem kapott semmilyen díjat, de hát eljött ez a pillanat is egy kedves olvasóm, Mia jóvoltából, köszönöm szépen neki még egyszer ♥ Nagyon aranyos kis megmozdulás az ilyen, igazán jól tud esni a pozitív visszajelzés. Ennek a díjnak a lényege, hogy megajándékozzuk vele a számunkra kedves bloggereket, blogokat. De mit is kell tenni?
  1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
  2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres olvasók száma!
  3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.


Ilyenkor tényleg nem könnyű választani, ugyanis egyre több a jó és igényes blog, amiket még nem 'fedezett fel' a nagyközönség, ezért még kevesebb a rendszeres olvasók száma. Azért nagy nehezen meglett a 4 kiválasztott bloggerem, remélem ők is ugyanannyira örülni fognak, mint amennyire nekem is jól esett:

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Nagyon örülök, hogy sikerült örömet szereznem, és további nagyon sok sikert kívánok! :)) Meg persze sok új bejegyzést, és ugyanekkora lelkesedést. :)

    VálaszTörlés
  2. Óh nagyon szépen köszönöm! :$ Nagyon örülök neki, hogy engem is megtiszteltél ezzel a díjjal. =) Nagy fejtörés lesz nekem is, hogy kiknek adjam. =)

    VálaszTörlés
  3. Thank you so much for the follow,dear.^^
    Follow you back on gfc. Do you also follow me on bloglovin?
    Let me know follow you then back again...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm. :) Nagyon örültem neki, amikor olvastam a hozzászólásodban nálam, hogy díjat kaptam. ^.^
    Én is tovább adom majd mindenképp. :) :) :)

    Nah és persze gratulálok neked is. Én is adnék neked ha lehetne. :) :) :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a díjat! Nagyon boldoggá tettél. :)

    VálaszTörlés