Pedikűr

by - június 19, 2012
Nem győzök bocsánatot kérni, hogy ennyire nem vagyok, de esküszöm, ez az eddigi legnehezebb vizsgaidőszakom. Még hátravan három vizsgám, ráadásul holnap elutazok és csak hétfőn jövök haza. Holnap még lesz egy szóbelim is, úgyhogy jelenleg arra tanulok teljes erőbedobással. Most egy kicsit pihenésképp szakítottam időt magamra és a blogra is.

Mivel elutazunk és repülővel megyünk (még sohasem ültem repülőn, úgyhogy izgulok), nem lehet nagy a csomag, ezért alaposan át kellett gondolnom, mit viszek magammal. A körömlakk természetesen nem került bele ebbe a minimál konfigurációba, így olyanra kellett festenem a lábkörmöm, ami remélhetőleg tartós, de mégsem látszik meg, ha véletlen lepattogzana (a kezemen szerintem ki se festem, sőt lehet le is vágom). Eleve francia manikűrre gondoltam, amit egyből el is vetettem: pont a körömvég az első, ahol lejön a lakk. Szívem szerint valami élénket raknék, de végül egy szolid nude árnyalatnál maradtam, amit egy kis ezüst csillámmal dobtam fel. Így az egész ezüstös hatást kelt.


A nude az Essence Nude it! (70) árnyalata, ami már nagyon be volt sűrűsödve, így nem volt kenhető állagú, ráadásul egy nap után lepattogzott a kezeimről. Most felhígítottam, de nem volt itthon körömlakkhígító, így a körömlakklemosóra kellett fanyarodnom (bár nekem régebben se tette tönkre a körömlakkjaimat). Direkt ma festettem ki, így a holnapi nap folyamán még tudok variálni, ha mégse lenne tartós. Mivel az ezüst csillámos lakk tus ecsetű, így egy szivaccsal vittem fel, végül pedig még egy átlátszó réteggel fedtem be.



A végeredmény pedig így néz ki. Nagyon nehéz normális képet készíteni lábról, mert mindig úgy nézett ki, mintha a kezemen gnóm ujjak lennének :D Kicsit látszik, hogy pontatlan a festés, de zuhanyzásnál lejön a körömágybőrről, szóval ez nem probléma.

You May Also Like

0 megjegyzés