Nail of the Day

by - június 27, 2012
Eredetileg nem ez volt a terv, a végét cikkcakkosra szerettem volna, de így is örülök, hogy tanulás mellett ennyire volt időm, nem most akartam ezzel kísérletezni.


Alapnak a Catrice Sold out for ever (240) lakkot használtam két rétegben, erre jött a fehér francia körömvég szintén két rétegben, végül pedig egy átlátszó fedőlakk, hogy egységes legyen az egész. Az utóbbi mintha egy kicsit buborékos lenne, de a képeken ez nem is igazán látszik. Próbáltam több szögből is lefényképezni, hogy visszaadja az eredeti színét, de ez még mindig lehetetlen vállalkozás (így utólag elég hupikék törpikékes). Egy nagy baj van vele, nem nagyon akar megszáradni, így órákkal később is deformálódik a lakk, ha belenyúlok.

 

Jelentem, a lábamon pedig a körömfestés nagyon jól bírja, több mint egy hete festettem ki és csak a nagylábujjak vége van egy picit megkopva, pedig kapott rendesen (tengerparti homok). Ennek ellenére majd oda is valami újat szeretnék.

You May Also Like

0 megjegyzés