Instant szerelem - Manzara

by - március 25, 2022
Most, hogy már csillagászatilag is tavasz van, végre az időjárás is észbe kapott és az évszaknak megfelelő lett az idő, amivel én egyszerűen nem győzök betelni. Úgyhogy épp ideje egy gardrób szelektálásnak, ami nálunk a lakásfelújításnak köszönhetően egyébként is aktuálissá vált: minden ruhát kénytelen voltam átmosni, ez pedig kiváló alkalom volt a selejtezésre is.



A Manzara újbóli megkeresése miatt ismét belevetettem magam a webshop kínálatába, a jelenleg egyre növekvő pocakom miatt azonban elsősorban a kiegészítők között találtam több tetszetős darabot (de egyébként sem szeretnék túl sok kifejezetten kismama ruhát felhalmozni). Az utóbbi években egyértelműen hátizsákos típusú lány lettem, számomra sokkal kényelmesebb viselni a hétköznapokon és stílusban is jobban passzol hozzám, mint az oldaltáskák. Hasonlóan vagyok a cipőkkel, inkább a vászon- és sportcipők felé húz a szívem. Általában fekete kiegészítőt szeretek választani, mert az biztos, hogy mindenhez passzol, de a bézs és a rószaszínes árnyalatokért is oda vagyok, ezért is akadhatott meg a szemem a képen látható belebújós cipőn is.


Mivel a pici júniusi születésű lesz, nyári ruhák beszerzésén már gondolkodhatok. A lenge fazonok nem csak ápolnak és eltakarnak, hanem kényelmesek és praktikusak is lennének sétáinkon. Tudom, még épphogy csak elkezdett melegedni az idő, de higgyétek el, hamar elérkezik az a bizonyos nyári meleg is, a fürdőruhák szezonja. Kicsit már előrelátóan gondolkozok, hogy ha esetleg idén vízpartra jutnék, a szülés után a magas derekú alsók felelnének meg nekem - ugyanis az egyrészes fürdőruha rajtam egyszerűen nem működik. A magas derekú bikini mellett nagy kedvencem lett viszont a monokini, ami egy kicsit különlegesebb fazon és alapvetően egy részből áll, de a Manzara kínálatában találtam olyat, ami első ránézésre mintha kétrészes lenne. Azon pedig már meg sem lepődök, hogy csak fekete-fehér darabokon akadt meg a szemem :)


A bejegyzés a Manzara webshoppal együttműködve jött létre.

Ti felkészültetek már a jó időre, ami a ruhatáratokat illeti?

You May Also Like

0 megjegyzés