A strandszezon kedvencei - 2021 nyár

by - szeptember 10, 2021
Hiába kezd az őszi hangulathoz húzni a szívem, a kellemes, napsütéses idő miatt még szívesen tekintek vissza a nyárra. Ezért összeszedtem azt a pár terméket, amit tényleg rendszeresen használtam az idei szezonban, mert kedvesek, hasznosak voltak számomra.


Eveline Slim Extreme 4D karcsúsító anticellulit hűsítő szérum (link)*
Minden ilyen bőrfeszesítő krémnél elmondom, hogy alapvetően mozgás, megfelelő táplálkozás és folyadékbevitel, na meg kedvező genetika kell a narancsbőr mentességhez. Viszont, amikor valamilyen, jelen esetben hűsítő érzéssel is jár a krém, hajlamosak vagyunk jobban elhinni, hogy "dolgozik" a termék. A krémes állaghoz egyébként szilikonos formula társul, így könnyű eloszlatni és belemasszírozni a bőrbe, szinte azonnal beszívódik. A hűsítő érzés pár perc elteltével kezdődik, én addig próbálok nem felöltözni, vagy lengébb ruhát felvenni. Őszinte leszek, szerintem pont a hűsítő hatása miatt fogom a következő melegebb szezonra eltenni, a hideg beköszöntével ugyanis elkezdett zavarni, de nyáron imádtam használni, minden nap bevetettem az esti zuhany után.

Avon Foot Works ananász és teafa lábradír E-vitaminnal*
Érdekes, hogy amennyire nem tetszett tavaly ez a lábradír, annyira megszerettem és bevált idén. A csavaros kupakot ugyan nem kedvelem rajta, mivel hajlamos vagyok leejteni a visszatekerése közben. Az inkább hígabb gélesebb alapban megtalálható radírozószemcsék nem túl durvák, elsőre talán nem is érezhető a hámlasztó hatás. Napi használata mellett viszont sosem volt még ilyen puha a sarkam, pláne nem a szandálos időszakban! Ráadásul az illata is nagyon kellemes, inkább a trópusi, ananászos vonal érződik rajta.

Yves Rocher My Kiwi Kiss tusfürdő
Ha jól emlékszem, valamelyik vásárlás során kaptam ajándékba a 200 ml-es változatot. Habár már csak augusztusban kezdtem el használni, azonnal belopta magát a szívembe. Elég sűrű, géles állaga van, ami jól habzik. Egyáltalán nem szárít, az illata pedig igazán nyárias, édes, de nem fullasztóan. Engem a Haribo Tropifrutti illatára emlékeztet, abból is kifejezetten a zöld és fehér darabokra :)

Eveline hidratáló és nyugtató hatású test- és arcgél (link)*
Az Eveline Cosmetics kínálatában számos hasonló gél megtalálható, szívem szerint a mangós és kókuszos változatot is kipróbálnám a dinnyés után felbátorodva. A 400 ml-es kiszerelés hatalmas, majd' minden nap használtam a nyáron és így is kevesebb mint a fele fogyott el. Az állaga a napozás utáni zselés termékekre emlékeztet, ami nyáron kifejezetten jóleső volt, pláne napozás után. Ennek ellenére nagyon hamar beszívódik és szerencsére nem hagy maga után ragacsos réteget. Valamelyest hűsítő érzést is nyújtott, habár ez nem kifejezetten célja (hűtőben tárolva ez akár fokozható is). Én csak testre használtam, a leégett bőröm szerette, de a túl száraz lábszáramnak már kevés hidratálást nyújtott.

*A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a róluk kialakított véleményem.

Nektek mik voltak idén nyáron a kedvencek?

You May Also Like

0 megjegyzés