Cameleo chia olajos hajmaszk

by - október 13, 2020
A kényelmes használat ellenére alapvetően a nem a tégelyes hajápolókat preferálom, mert legtöbbször, annak ellenére, hogy tiszta kezzel nyúlok bele, sikerül összeszöszölnöm őket. De most extra hidratálásra volt szüsége a hajamnak, és mivel a Cameleo chia olajos hajvégápolóját nagyon szerettem, legutóbb a hajmosás előtti maszkot próbáltam ki a márkától.


A 250 ml elsőre nem tűnt soknak, de fél év használat alatt körülbelül a fele fogyott el, pedig nem spórolok vele. Viszonylag sokat szoktam felvinni, körülbelül egy fél diónyit először a tenyeremben oszlatok el, majd a fültövemtől lefelé a hajhosszon. Hajmosás előtt legalabb fél órával viszem fel, hogy legyen ideje valamennyire beszívódni, hatni. De ha tehetem, reggeli hajmosás esetén már előző nap este alkalmazom, ekkor egy picit kevesebbet használok. Egyébként nem szívódik be teljesen, így hajmosások közötti hajvégápolóként nem érdemes bevetni, viszont valóban hidratálja a száraz hajvéget. Könnyű kimosni, szerencsére ezzel sincs probléma, egy samponozás bőven elegendő. Nekem nagyon sokat segitett a sprőd, száraz hajamon. Azonnal érződik, ha 1-2 alkalommal elfelejtem használni, hamar dehidratálttá válik a hajam, igényli ezt a kis extra ápolást. Egyébként inkább krémes, de nem túl nehéz textúrája van és az illata is kellemes. Összességében tehát egy kellemes és valóban hasznos hajmaszkról van szó, ár-érték arányban kiváló.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a róla kialakított véleményem.

Ti milyen hajápolót használtok jelenleg?

You May Also Like

0 megjegyzés