Instagram moments #12 - Goodbye 2019

by - január 04, 2020
El se hiszem, hogy tavaly egyetlen instagram összefoglaló poszt került ki a blogra és az is még februárban. Bár, ha jobban belegondolok, nem is csodálkozom annyira, hiszen az utóbbi időben háttérbe került nálam az említett platform, aminek igazán egyszerű oka van: a sikertelenség és a perfekcionizmus kettőse. Nem igazán akarok ebbe nagyon belemenni, hiszen próbálom elengedni a dolgot és tényleg a saját szórakoztatásomra csinálni, ami viszont egyelőre csak bizonyos időközönként sikerül.


A tavalyi évet is rengeteg 'felfedezés' jellemezte, de inkább Budapest eddig általunk nem ismert, vagy régen látott kávézóit, (kulturális) helyeit tekintettük meg. Megnéztük például a virágzó cseresznyefákat a Füvészkertben, nyáron kipróbáltuk az általam rég áhított 'bubble waffle-t', sétáltunk a Kopaszi gáton, koncertre, múzeumba mentünk.. de Bécsbe is ellátogattunk ismét, szóval tényleg rengeteg örömteli pillanatot köszönhetek 2019-nek.


A nyugisabb első félév után augusztus vége felé valahogy kezdtek besűrűsödni a dolgok, szinte minden héten utaztam valahova vagy volt valami program: tengerparti 'nyaralás' Bibione-ban, barátnőm lánybúcsúja, aztán egy konferenciáról közvetlenül az esküvőre mentünk, ahol tanúként voltam jelen ♥ őszi kirándulást is tettünk a Dunakanyarban, a napsütötte, sárguló levelek között. Mindeközben pedig egy francia (újrakezdő) tanfolyamot is elkezdtem, aminek időközben vége lett, de már be is iratkoztam a következőre. A leghálásabb azonban december utolsó hetének vagyok, amikor kipihenhettük az éves fáradalmakat és azokkal lehettem együtt, akik valóban fontosak számomra.


A bloggal kapcsolatban igazából elég kevés dolog történt velem, de végre sikerült olyan designt feltenni, amit már régóta megérdemelt az oldal. Jelen voltam egyébként a dm tavaszi blogger eseményén, habár nem bloggerként, mindenesetre nagy élmény volt számomra. Lehetőségem volt még a Revitalash igen színvonalas márkabemutatóján is részt venni. Amit pedig mindenképp szerettem volna megemlíteni, nagy örömömre szolgált, hogy tavaly megkeresett a Krémvarázs csapata együttműködés céljából, így rengeteg szuper termék tesztjével gazdagodhatott a blog.


instagram: daily_dii

You May Also Like

0 megjegyzés