Yves Rocher Arclemosó kesztyű

by - október 18, 2017
Nagyon rég volt már a blogon önálló tesztes bejegyzés, az Yves Rocher szeptemberi újdonságaként megjelent arclemosó kesztyűről azonban úgy gondoltam, mindenképp megéri külön említést tenni.

Egy kicsit mindig szkeptikusan állok az ilyen és ehhez hasonló újdonságokhoz, valahogy nem tudom elképzelni, mi újat vagy pluszt tud nyújtani nekem egy ilyen termék. A papírdobozból elővéve azonban azonnal pozitívan álltam a dologhoz: annyira puha anyaga van a kesztyűnek, hogy öröm az arcomhoz érni vele - még vizesen is, ugyanis használata előtt enyhén meleg vízzel kell benedvesíteni. Először csak alapozó eltávolítására vetettem be, amit maradéktalanul, de kíméletesen távolít el. A kesztyű egyik oldala pont az arcom felére 'elég', a másikhoz értelemszerűen fordítok egyet rajta. Aztán szemhéjtus és szemöldökspirálhoz is kipróbáltam és teljesen meglepődtem, mennyire gyengéd a szememhez is, miközben teljes egészében leszedi a sminket. Egyedül a szempilla tövénél kell jobban odafigyelni, hogy alaposan eltüntessen mindent, ezért sokszor inkább átmosom szemfesték lemosóval előtte a szemem, de ha például fáradt vagy szimplán csak lusta vagyok, önmagában használom a kesztyűt.


Egy egyszerű és hatékony megoldás az arctisztításra, mely gyengéd a bőrhöz és védi környezetünket! Mikroszálaival eltávolítja a smink részecskéit és gyengéden tisztít, használatához elegendő vízzel benedvesíteni.

A kesztyű tisztítását az ecsetmosáshoz is használt babafürdetővel végzem, habosan átdörzsölve abszolút könnyen tisztítható, az akasztójának köszönhetően felfüggesztve pedig a másnapi használatig gond nélkül kiszárad. A fekete szemfesték sajnos mosási szempontból már makacsabbnak bizonyult, ez sajnos kicsit beleivódik az anyagába, így többszöri átmosás után sikerül csak eltávolítani belőle - többnyire ezért is alkalmazok a kesztyű használata előtt külön sminklemosót. Az alapozó lemosásához azonban tökéletesen bevált, ráadásul így könnyen át tudom törölni vele a nyakamat is, ami egy szimpla arcmosásnál esetleg kimarad. Összességében azt kell, hogy mondjam, nekem nagyon bevált ez az arclemosó kesztyű, imádom az egyszerű használatát és hatékonyságát, és ha sokáig bírni is fogja a strapát (elvileg 3 hónapig használható), még a 3390ft-os árát is megéri. Használatával ráadásul óvjuk bőrünket a felesleges kemikáliáktól.

Ti mit gondoltok erről az arctisztítási módszerről?

You May Also Like

0 megjegyzés