Think Pink - rózsaszín a szépségápolásban #1

by - május 28, 2017
Fekete, szürke, fehér. Az utóbbi időben igencsak megrekedtem ezen a 'színskálán' és valahogy nehezen lépek ki a komfortzónámból, legalábbis ami az öltözködésemet illeti. Ugyanakkor a (pasztell) rózsaszín dolgok egyenesen vonzzák a szemem, tavasszal pedig kimondottan előtérbe kerül nálam ez a szín. Ezért arra gondoltam, tematikusan e köré a szín köré csoportosítva gyűjtenék össze néhány szépségápolási terméket, amikről eddig nem igazán, vagy csak említés szintjén volt szó a blogon.


A kicsi, 125 ml-es kiszerelésű GARNIER micellás víz 3in1 (érzékeny bőrre) főként a hétvégi utazások miatt került megvásárlásra, de nyaraláskor is praktikus lesz, ugyanis kényelmesebb egy terméket cipelni a szemfesték lemosó és arctisztító helyett. Engem eddig valahogy elkerült ez a micellás víz őrület, de bevallom, már nagyon kíváncsi voltam rá, mit is tud a Garnier verziója. Szerencsére valóban teljesíti az ígéretét: könnyedén elbánik a teljes sminkkel, miközben nem irritálja sem a szememet, sem az arcbőrömet. Az YVES ROCHER Lótusz-Zsálya hab- és tusfürdőről (teszt) ugyan nemrég volt szó a blogon, de muszáj voltam belecsempészni ebbe a bejegyzésbe is, hiszen az illata mellett színe miatt is választottam őt. Könnyed állaga és virágos illata miatt igazán frissítő vele a zuhanyzás. A FOR YOUR BEAUTY sminkszivacs a Rossmann saját márkájú alapozószivacsa, amivel nagyon szeretek dolgozni. A Catrice folyékony korrektorát és alapozóját is ezzel szoktam eldolgozni, mindkét termékkel jól működik. Vizesen természetesen megduzzad és puhább lesz, bár nekem egy kicsit így is bumszlinak tűnik.

A sötétebb színeket komfortosabban viselem a körmeimen (kivéve a nude árnyalatokat), de a világos rózsaszín GOLDEN ROSE Rich Color (46) körömlakk valahogy mégis kivétel. Ugyan még mindig nem az a pasztell rózsaszín, amit keresek, mégis passzol a bőrtónusomhoz és szeretem is viselni. A Rich Color lakkokról egyébként nagyon jó véleménnyel vagyok, imádom a krémes formulájukat, kerekített végű, lapos ecsetüket, egy álom velük dolgozni; fedőlakkot használva pedig tartós manikűr készíthető velük. Az AVON Speed Dry+ 30 seconds Strawberry körömlakk azonban már nem ennyire az én színem, kiemelkedően gyors száradása miatt viszont tökéletes választás lehet sietősebb napokon. A LABELLO Vitamin shake Cranyberry & Raspberry ajakápolót ajándékba kaptam, magamnak nagyon rég vettem ilyen típusú Labellot, de kellemes csalódás volt. Illatra a málna dominál, inkább olyan szörpös édeskés, és ad egy enyhe fényt az ajkaknak, hidratálásra azonban inkább átlagosnak mondanám.

A kép összhatása egyébként még inkább azt erősíti bennem, mennyire oda vagyok ezért a színért - írom ezt kávét kortyolgatva a pasztell rózsaszín bögrémből :) Ha pedig tetszett nektek a poszt, az is lehet, hogy a jövőben még lesz ehhez hasonló bejegyzés!

Nektek mi a kedvenc színetek?

You May Also Like

1 megjegyzés