Rival de Loop Clean & Care szemfesték lemosó párna

by - június 02, 2015
A szép összetevői miatt tetszett meg anno ez a szemfesték lemosó és bevallom, nagyon kíváncsi voltam erre a (számomra) teljesen új koncepcióra. Maga az elképzelés nagyon tetszik, hogy nem kell külön vattakorong a smink eltávolításához, hanem eleve a vattapamaccsal együtt juthatunk hozzá a jojobaolaj tartalmú szemfesték lemosóhoz. A leírás szerint gyengéden és alaposan távolítja el még a vízálló szemfestéket is, miközben E-vitamin tartalmának köszönhetően óvja az érzékeny szemkörnyéket.


Az 50 darabot tartalmazó puha műanyag tégely kialakítása nem hibátlan, a kupak nem minden esetben csavarható vissza tökéletesen, erre érdemes odafigyelni. Mivel illatanyagot sem tartalmaz, nem túl kellemes szaga van, de azért zavaróan büdösnek nem mondanám. A kupak alatt egyébként még egy fém fólia is védi a lemosót (ennek teljes eltávolítása után sokkal könnyebb a kupakot rendesen visszacsavarni).

A vattakorong hihetetlen vékony, így egy kicsit keménynek is érződik. Azzal számolni kell, hogy rettentő olajos, ami engem nem zavarna, szeretem ezt a fajta lemosót, egy idő után viszont azt vettem észre, hogy a szemembe kerülve rettentően csíp, pedig eleinte nem okozott irritációt. Ráadásul használata után annyi olaj marad a szememben, hogy egy ideig homályosan látok. A szempillaspirállal kimondottan nehezen bánik el, a szemhéjfestéket viszont majdhogynem gond nélkül leszedi. Mivel használatakor amúgy is úszok az olajban, a szempilláimról úgy távolítom el a festéket, hogy a vattakorong után az ujjammal is óvatosan átdörzsölöm a szempilláim tövét, azonban sajnos néha még így is marad ott belőle. Ezután természetesen arclemosót használok, hogy a maradék lekent sminket és olajat leszedjem az arcomról.

Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, mert alapvetően egy jó sminklemosóról lenne szó, csak nehezen kezelhető. Viszont mivel semmit nem szeretek kidobni, de a szememre már nem merem használni, új funkciót kerestem neki. A minap jöttem rá, hogy olajos jellegéből adódóan tökéletes lehet gyantázás utáni használatra. Természetesen ki is próbáltam és az olajban úszó vattakorongnak köszönhetően könnyedén eltávolította a gyanta maradványokat a lábamról, miközben nem okozott irritációt - úgyhogy a maradék vattakorongok erre a célra lesznek felhasználva.

Ti mit használtok a szemsmink eltávolítására?

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. Bioderma vizet :) Régebben a Balea szemfesték-lemosóját használtam, az sem okozott problémát. Ennél a terméknél a túl sok olaj nem tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mellette/előtte én is a Balea kétfázisú lemosóját használtam, amit szerettem is :)

      Törlés
  2. Most épp egy Rival de Loop kétfázisú szemfestéklemosót, amit nagyon szeretek :) Kár, hogy nem vált be a fenti termék, pedig az ötlet tök jó lett volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő áldozatom is egy Rival de Loop szemfesték lemosó, mégpedig az olajmentes tubusos változat, ami szintén az összetevői miatt győzött meg. Remélem, az beválik :)

      Törlés
  3. Én is bioderma víz párti vagyok ;) nekem annyira bevált, hogy ezentúl nem is szeretnék mással kísérletezni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, egyszer végre én is beadom a derekam és beruházok egyre :)

      Törlés
  4. Nekem az olajos lemosók nem váltak be...kombinált bőröm van, szerintem ezért ártottak meg, de általában ahova lefolyt, ott apró pattanásszerű valamik jelentek meg (ilyen kis fehérfejű izék), valamint nagyon csíptek és folytak mindenfele, akármilyen keveset tettem a korongra...:/
    Viszont a nivea krémes vízálló szemfesték lemosóját nagyon szeretem - bár kicsit drágállom, annyira nem jó (1650 Ft - és mivel minden nap sminkelek elég gyorsan elfogy, bár mostanában itthon vagyok, így elég sokáig bírja xD), de mindent leszed, és nem olajos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én valahogy mindig az olajos lemosóknál kötök ki, amit kizárólag a szemre használok, így a kombinált bőrömnek nem árt :)

      Törlés