Beauty Tag #11 Körömlakkok

by - október 16, 2014
1. Melyik a kedvenc fedőlakkod?
A Rimmel 5in1 alap- és fedőlakk annyira bevált, hogy épp most vásároltam újra az új kiszerelésben. Remélem a formula nem változott, még csak egyszer használtam, mióta megvan és egyelőre ezzel is ugyanolyan elégedett vagyok!

2. Kedvenc kéz/körömápoló készítményed?
Rájöttem, hogy teljesen felesleges külön kézkrémet beszereznem, az Alverde testvajak a legjobb hidratálást nyújtják a kézfejnek és a körömágybőrnek is. Valamint a kifejezetten a kézfej ápolására kifejlesztett Alverde olaj is nagy kedvencem lett, ami anno segített a száraz körömágybőrömet rendbe tenni, időnként elővéve pedig rendesen karbantartja azt.

3. Glitter vagy matt?
Általában glitter, bár így ősszel egyre inkább kacsingatok a matt manikűrök felé (egyelőre mégis mindig a csillámok nyertek).


4. Milyen körmös terméket vásároltál utoljára?
Az előbb említett Rimmel alap- és fedőlakkot vásároltam újra a Glamour napok alkalmával, ugyanis így 50% kedvezménnyel jutottam hozzá. Habár az utóbbi hetekben teljesen meg voltam lőve fedőlakk nélkül.

5. Kedvenc körömlakk márkád?
Csupán egy Max Factor körömlakkom van és így egy kicsit elhamarkodott döntésnek tűnhet, de ezzel az egy lakkal olyan szinten elégedett vagyok, hogy megelőlegezem a bizalmamat az egész márka felé. Egyszerűen oda meg vissza vagyok a burgundy crush névre hallgató árnyalatért, mindenben tökéletes és számomra ő A körömlakk. Egyébként a Glamour napokon erőteljsen gondolkoztam, hogy vásároljak még egyet, de a kiszemelt lila lakkot nem találtam, így annyiban maradt az egész.


6. Sötét vagy világos színek?
Persze így ősszel a sötét színeket választom. De talán összességében inkább világos párti vagyok.

7. Hogyan neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatod? (hobbi, szenvedély, függőség, stb).
Valahol a hobbi és szenvedély között tudnám elhelyezni. Semmiképp nem nevezném függőségnek, de szorosabb a kapcsolatom a lakkokkal, mint valami rövid idejű hobbi.

8. Kedvenc tavaszi/nyári/őszi/téli körömlakkod?
Tavasszal egyértelműen a pasztell színek dominálnak nálam, úgyhogy aktuálisnak talán az essence show your feet 16 miss lavender árnyalatot tudnám mondani. Nyáron egyértelműen a Moyra 64-es neon pink lakkja a kedvenc, amiből már a második üveggel fogyasztom. Ősszel a Max Factor burgundy crush-ja, amit állandóan használnék (épp most is az van rajtam). Konkrét téli kedvencem nincs, talán a fagyosabb, ezüstösen csillogó lakkokat preferálom.

9. Készítettél már franken lakkokat?
Próbálkoztam már, de egyik sem volt igazán hosszú életű.

10. Mennyi lakkod van?
'Beauty blogger'-hez képest nem olyan sok, körülbelül most járok ötvennél, de nekem már ez is rengeteg, ha arra gondolok, sosem fogom tudni elhasználni az összeset. Ha pedig tönkremegy egy lakk, a szívem szakad meg.

11. Melyik márkából van a legtöbb lakkod?
Lovely

12. Mi van a körmödön most?
Max Factor - Burgundy crush (155)

13. Hogy állsz a francia manikűrrel?
Mostanában nem nagyon volt ilyen manikűröm, habár nagyon szeretem. Szerintem ez a legnőiesebb manikű és nem is unalmas, ugyanis a különböző díszítésekkel nagyon fel lehet dobni.

14. Kedvenc textúra/finish?
Nagyon ócska, ha a sima krém finis a kedvencem a lakkok terén? Egyszerűen annyira imádom, ha valami teljesen csillámmentes és igazán 'krémes'. Persze ha kicsit extrábbat kell választani, akkor egyértelműen a homoklakkokra szavazok.

15. Nehezen dobod ki a már használhatatlan lakkokat?
Amikor tudom, hogy már nem fogom használni, külön dobozba pakolom (ahol az elfogytak bejegyzéshez gyűjtöm az üres flakonokat), hogy hátha meggondolom magam, esetleg díszítésre még felhasználom. Habár erre nem volt példa, ami ide kerül, az örökre száműzve van. Eleinte nehezen ment megválnom tőlük, de teljesen értelmetlen hosszú távon megtartani a már használhatatlan lakkokat - persze ez nem azt jelenti, hogy nem sajnálom őket kidobni.

(képek forrása: pinterest.com)

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett ez a TAG :) Nekem is Max Factor-os most a nagy kedvencem:Gel shine kollekcióból az 50-es radiant ruby. Ez a tökéletes őszi lakk számomra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, nagyon örülök neki :) Megnéztem és az a lakk is nagyon jól néz ki!

      Törlés