Liebster Award - Díjat kaptam #4

by - szeptember 03, 2013
Nem feledkeztem ám meg a többiek kérdéséről se, csak hát nem olyan egyszerű megválaszolni mindegyiket, sokszor van hasonló kérdés is és ismételni sem akarom magam. Nem mondom, néha feladtátok a leckét :) Egyelőre ennyi lenne az összes, bár úgy látom, lefutott ez a díjátadási eső. Köszönöm szépen még egyszer mindenkinek!


Sunny és Azu-nyan
  1. Van valami furcsa szokásod, ha igen, mi az? Furcsaságaim nekem is, mint mindenki másnak, vannak. Bár azokat nem szokásnak mondanám. (Például nem bírok úgy aludni, hogy a paplanhuzat gombos oldala van az arcom fele.)
  2. Mi a kedvenc könyved? Inkább csak írót tudnék mondani, az pedig nem más, mint Stephen King. Már 30 könyvét elolvastam, valamelyiket többször is. Bááár A tűz és a jég dala ciklus kötetei is nagyon a szívemhez nőttek.
  3. Kedvenc sorozat? Régen a How I Met Your Mother-t néztem, aztán mostanában a Dexter-t, a legutóbbi áldozatom pedig a Lie to Me volt és újra nekiálltam a Family Guy-nak is.
  4. Mi a legrosszabb szokásod? Néha már mániákusan precíz vagyok, de konkrét rossz szokásom nincs.
  5. Mit tennél, ha nyernél a lottón? Először mindenképp körbeutaznám a Földet, aztán pedig jöhetnének a szokásos emberi igények, mint ház, stb.
  6. Van valami fóbiád, ha igen, mi az? Azt hiszem nincs.
  7. Van valami mottód? Az sincs :/
  8. Ha belebújhatnál valakinek a bőrébe egy napra ki lenne az és miért? Ide biztos, hogy nem embert mondanék, hanem inkább valamilyen állatot.
  9. Van bármi tárgyad, amit már kiskorod óta őrzöl? Mi az? Régen nagyon ragaszkodtam a tárgyakhoz, de ma már könnyebben megválok tőlük, így a gyerekkori holmijaim papámnál vannak a padláson. Már csak pár mesekönyvet hagytam.
  10. Mi lenne az a 10 dolog, amit feltétlenül ki akarsz még próbálni/meg akarsz csinálni az életedben? Mindenképp szeretnék eljutni egy olyan helyre, ahonnan látható a sarki fény. Jó lenne szentjánosbogarat és kolibrit látni a természetben, valamint Japánba eljutni a cseresznyefa virágzása idején. Szeretnék valami extrém sportot is kipróbálni :)

Dóri
  1. Milyen esküvőt képzelsz el magadnak? Ezen még nem gondolkoztam, de templomi esküvőt mindenképp szeretnék.
  2. Melyik országban élnél, és miért? Ha életvitelről van szó, valamelyik északi ország vonzana a leginkább, de talán még Franciaország és Svájc, ahol el tudnám képzelni az életemet. Németországba kizárólag a nyelv miatt nem mennék.
  3. Melyik film volt rád a legnagyobb hatással, és miért? Rengeteg jó film van, de ami kifejezetten hatással volt rám az a Rekviem egy álomért című film volt (még nagyon régen néztük meg) - ennél kifejezetten emlékszek, hogy párommal a stáblistát síri csendben ültük/feküdtük végig és még legalább 10 percig csak néztünk ki a fejünkből.
  4. Változtatnál magadon valamit? (külső és belső egyaránt) Az orromat mindenképp lekicsinyíteném :)
  5. Hiszel a fiú és lány közötti barátságban? Én hinnék, de valamiért az egyik félnek általában eltolódik az érzelme a tetszés és szerelem irányába. Szóval is-is.
  6. Melyik híresség öltözködési stílusával tudsz a legjobban azonosulni? Nem igazán követem a hírességeket, így az öltözködésükkel sem igazán vagyok tisztában.
  7. Bőröd egészségét inkább magad óvod, vagy szakember (kozmetikus) kezeire bízod? Még sosem voltam kozmetikusnál, ami elsőre nem hangozhat túl jól, de én elvagyok 'szakember keze' nélkül is.
  8. Ha lehetne szuper erőd, akkor mit választanád és miért pont azt? Talán a repülést, már csak azért, mert olyan jó érzés lehet szabadon szállni.
  9. Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni? Azért kezdtem bele ebbe az egészbe, hogy leírjam a saját véleményemet egy-egy termékkel kapcsolatban.
  10. Melyik az a zeneszám, ami a legjobban tükrözi a személyiségedet? (linkeld be) Azt hiszem mostanában ez a zene jellemez leginkább, bár hetek, hónapok vagy évek múlva nem biztos, hogy ugyanez lenne a válaszom.

You May Also Like

0 megjegyzés