Random poszt

by - október 01, 2012

Ez most amolyan jellegtelen bejegyzés, nem kell semmi érdemlegesre számítani..
Elég sok ötlet van mostanában a fejemben: a legtöbb körmös, van néhány tesztelni való, DIY ékszer is, már kis cetlikre írom a tervben lévő posztokat. Hogy ne legyen káosz, már azt is le kell írnom, mit szeretnék venni, a kívánságlistám egyre csak bővül, amíg nem kapom meg az ösztöndíjat, nincs miből költeni (ha idén egyáltalán kapok). Igaz már egy ideje vásárlási stopon vagyok, néha még becsúszik egy-két dolog, de egyszerűen nem lehet otthagyni őket (ezekről nemsokára lesz egy kisebb haul bejegyzés). Azért haszna is van a 'shop-stop' állapotnak, így idővel le tudom redukálni a listán lévő felesleges darabokat. Több időm van átgondolni, hogy tényleg szükségem van e az adott dologra. Nem szoktam meggondolatlanul vásárolni, néha még túl sokszor is gondolom át, hogy kell e valami, de olykor-olykor becsúszik néhány olyan, ami hirtelen felindulásból kerül a kosaramba. Ezt mindenképp ki szeretném küszöbölni.

Nem akartam ilyen hamar lecserélni a blog kinézetét (a legelső 5 hónapig volt fent, míg az előző csupán pár hétig), de borzasztóan zsúfoltnak éreztem és én jobban szeretem a letisztultságot. Mostantól megpróbálok még jobban odafigyelni a képek minőségére, az eddigiek közül sokkal nem vagyok elégedett. Ráadásul egyre jobban érzem, hogy közeledik az ősz: bár az időjárás még elég kellemes, legtöbbször süt a nap, a fényképezéshez már nincs elegendő fény a szobámban. Ezért mindig próbálok a legalkalmasabb helyen fényképezni, de sokszor még így is kénytelen vagyok vakut használni, ami nem igazán tetszik. Nem akarok igénytelen munkát kiadni a kezem közül, szeretek precízen dolgozni és szeretném, ha még jobb lenne a blog. Örülök, hogy egyre többen iratkoznak fel rendszeres olvasónak és végre egyre többen szólnak hozzá a bejegyzésekhez.

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik ez a mostani kinézet! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon bejön ez a kinézet (is) :) ! Én is ma szembesültem vele, hogy már nem olyan jók a fényviszonyok, vakuzni pedig én sem szeretek:( ! Én is vásárlás stop-pon vagyok egy ideje... elég sokba került a tanfolyamom, meg az eszközök, így sajnos vagy is inkább nem sajnos , de beauty dolgokra nem nagyon futja,meg semmi felesleges dologra. Csak olyan dolgokat vettem mostanában amik tényleg kellenek ! :) Jobb így, mintha halmoznék :S . Pont tegnap pakolgattam a ruháimat is, mennyi olyan van amit még nem is hordtam, de már nem is tetszik:S ...

    VálaszTörlés